تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اقدام ویژه ثبت احوال در پایتخت

به گزارش افکارنیوز،

سیف اله ابوترابی گفت: افرادی که قصد شرکت در انتخابات دارند اما بنا بر دلایلی شناسنامه آنها مفقود، پاره یا دچار آب‌خوردگی شده است می‌توانند تا پایان وقت اداری 27 اردیبهشت ماه برای دریافت شناسنامه المثنی خود اقدام کنند.

وی تاکید کرد: شناسنامه یکی از اقلام مورد نیاز و ضروری برای شرکت در انتخابات است و همچنین با همکاری و هماهنگی با شورای نگهبان شماره ملی نیز به عنوان نیاز ضروری برای شرکت در انتخابات مورد توجه قرار گرفته است.

ابوترابی با اشاره به اینکه در حالت عادی صدور شناسنامه المثنی یک ماه زمان لازم دارد گفت: با تاکیدی که رئیس سازمان ثبت احوال به همه ادارات این سازمان در سراسر کشور داشته است،‌ قرار است تمام درخواست‌ها تا روز 27 اردیبهشت منجر به صدور شناسنامه المثنی شود و هیچ هموطنی به دلیل نداشتن شناسنامه از شرکت در انتخابات محروم نشود.

سخنگوی سازمان ثبت احوال درخصوص تهران نیز اظهار کرد: به دلیل اینکه در تهران با حجم زیاد جمعیت مواجه ایم با هماهنگی اداره کل پست قرار شده است که شناسنامه صادر شده این افراد در منزل تحویل داده شود؛ اما در شهرهای دیگر در کشور افراد با مراجعه به ادارات ثبت احوال در همان زمان مراجعه یا یک روز بعد می توانند شناسنامه خود را تحویل بگیرند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اقدام ویژه ثبت احوال در پایتخت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..