تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رهایی قاتل یک دزد از قصاص

کد خبر: ۵۳۳۹۶۲

۱۲۹  بازدید

مرد مکانیک که یکی از دزدان مغازه‌اش را با چاقو کشته بود پس از محکومیت به اعدام، توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت 100 میلیون تومان از قصاص نجات پیدا کند.

روزنامه ایران: مرد مکانیک که یکی از دزدان مغازه‌اش را با چاقو کشته بود پس از محکومیت به اعدام، توانست با جلب رضایت اولیای دم و پرداخت 100 میلیون تومان از قصاص نجات پیدا کند.

این جوان صبح دیروز از زندان به شعبه چهارم دادگاه کیفری انتقال یافت تا از جنبه عمومی جرم محاکمه شود. در این ماجرا که صبح پنجم اسفند سال 89 در یکی از خیابان‌های جنوب تهران رخ داد پسر 28 ساله‌ای به‌نام «هاشم» کشته شد

. ماجرا اینگونه آغاز شد که صاحب مغازه صافکاری هنگام ورود به مغازه‌اش با 2 سارق جوان روبه‌رو شد و پس از درگیری با سارقان، یکی از آنها را به قتل رساند.«فریدون» 32 ساله- صاحب صافکاری- پس از دستگیری، به قتلی که مرتکب شده بود اعتراف کرد و در دو دادگاه به قصاص محکوم شد. اما در حالی که یک قدم با چوبه دار فاصله داشت، توانست با جلب رضایت خانواده مقتول و پرداخت 100 میلیون تومان از مرگ نجات یابد.

متهم، صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری استان تهران که با حضور قاضی اصغر عبداللهی- رئیس- و قاضی کیخواه – مستشار دادگاه- تشکیل جلسه داده بود از جنبه عمومی جرم محاکمه شد. متهم در دفاع از خود گفت: «روز حادثه وقتی وارد مغازه‌ شدم دو جوان غریبه را دیدم که قصد سرقت داشتند. آنها که غافلگیر شده بودند برای فرار با من درگیر شدند و من که خونم به‌جوش آمده بود با چاق

و یکی از آنها را زخمی‌کردم اما قصد کشتنش را نداشتم. الان هم سخت پشیمان هستم.» قضات دادگاه پس از شنیدن اظهارات متهم وارد شور شدند و متهم را به شش سال و نیم حبس محکوم کردند.

 



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رهایی قاتل یک دزد از قصاص»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..