تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تریلر جدیدی از انیمیشن سینمایی خنده دار «اموجی» منتشر شد [تماشا کنید]

در فضای مجازی، «اموجی ها» تصاویر مفهومی و شکلک هایی هستند که در حین تبادل پیام مورد استفاده قرار می گیرند. ریشه اصلی پیدایش این تصاویر کشور ژاپن است. حال «سونی»، به عنوان یکی از سرشناس ترین های کمپانی های ژاپنی، ساخت و ارائه یک انیمیشن سینمایی به نام «اموجی» (The Emoji Movie) را در دستور کار خود قرار داده است.

شخصیت های محوری انیمیشن «اموجی» همگی در زمره شکلک ها و علائم تصویری رایج در فضای مجازی هستند. نقش اول ماجرا، یک شکلک زرد رنگ به نام «جین» (Gene) است که بر خلاف سایر اموجی ها می تواند ظاهر خود را تغییر دهد. اما او از این وضعیت چندان راضی نیست و دوست دارد مثل سایرین عادی و یک حالته باشد. سفر جین برای ایجاد تحول آغاز می شود و او در این بین با دوستان و همراهان گوناگون آشنا می شود.

همان طور که پیش تر اشاره شد، «اموجی» محصول کمپانی «سونی پیکچِرز انیمیشن» است. این اثر قرار است در ماه جولای ۲۰۱۷ (مرداد ماه ۹۶) به اکران عمومی در آید. کارگردانی اموجی را «تونی لئوندیس» بر عهده دارد. آنچه از تریلر اثر بر می آید این است که انیمیشن اموجی حال هوایی کمدی و ماجرایی دارد. حال باید دید آیا شکلک های بامزه می توانند در گیشه هم موفق عمل کنند یا خیر؟

در پایان این مطلب می توانید شاهد تریلر تازه انتشار یافته انیمیشن سینمایی «اموجی» باشید:

برچسب‌ها اموجی, انیمیشن, انیمیشن خنده دار, انیمیشن سینمایی, تریلر, تریلر انیمیشن, تریلر سینمایی, سونی, سینما, شکلک ها, کارتون



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تریلر جدیدی از انیمیشن سینمایی خنده دار «اموجی» منتشر شد [تماشا کنید]»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..