تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سرگردانی مسافران پرواز تهران- اردبیل

ساعت: 21:09 منتشر شده در مورخ: 1396/02/27 شناسه خبر: 1108398

شرکت هواپیمایی آسمان امروز مسافران پرواز 3710 را پس از ساعتها سرگردانی از تهران به اردبیل رساند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان‌ما، پرواز 3710 شرکت هواپیمایی آسمان که قرار بود ساعت 16 و 30 دقیقه امروز فرودگاه مهرآباد را به مقصد اردبیل ترک کند، بیش از 3 ساعت مسافران را در این فرودگاه سرگردان کرد.

یکی از مسافران این پرواز در تماس با خبرنگار سبلان‌ما گفت: بعد از یک ساعت و نیم معطلی و انتظار، از طریق بلندگو اعلام کردند که مسافران این پرواز برای دریافت کارت پرواز مراجعه کنند اما نزدیک یک ساعت هم کسی پاسخگوی صف مسافران در گیت مربوط به کارت پرواز نبود.
وی افزود: طبق شنیده ها، مسئولان فرودگاه برای آرام کردن مسافران پرواز به مقصد کرمانشاه، پرواز 3710 اردبیل را به این شهر اعزام کردند و ترجیح دادند تا مسافران اردبیل سرگردان باشند.
یکی از مسافران این پرواز با اعلام این که یکی از نمایندگان مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی مسافر این پرواز بوده و هیچ عکس العمل و اعتراضی به مسئولان فرودگاه نکرده است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سرگردانی مسافران پرواز تهران- اردبیل»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..