تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صادرات ٤ ميليون ليتر نفت گاز به اقلیم کردستان

صادرات ٤ ميليون ليتر نفت گاز به اقلیم کردستانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کردستان ، فریدون یاسمی مدیرعامل شرکت منطقه اي نفت کردستان امروز در جلسه کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی ونظارت بر مبارزه با قاچاق کالاوارز استان گفت: از محل صادرات نفتگاز 46 میلیارد ریال به خزانه دولت و مبلغ 6 میلیارد ریال به حساب خانوارها واریز شده است.

به گفته وی در سال جاری از محل فروش جایگاه‌های مرز باشماق 5 میلیارد و 239 میلیون تومان نیز به خزانه دولت واریز شده است.

یاسمی افزود: مبلغ واریزی سال‌جاری از محل فروش جایگاه‌های مرزی باشماق 305 میلیون تومان بوده که نسبت به سال گذشته 16 درصد رشد داشته است.

مدیرعامل شرکت منطقه اي نفت كردستان کردستان گفت: جمع کل فرآوردهای مکشوفه در سال 95 برابر با 313 هزار و 575 لیتر بوده و سال ۹٤ برابر با 854 هزار و 247 لیتر بوده است که در مجموع کل فرآورده های سال 95 نسبت به سال 94 دارای 63 درصد کاهش بوده است.

انتهای پیام/ف




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صادرات ٤ ميليون ليتر نفت گاز به اقلیم کردستان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..