تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تخصیص اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای تجهیز دانشگاه‌ها در سرانه ورزشی

تخصیص اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای تجهیز دانشگاه‌ها در سرانه ورزشی

وی ادامه داد: یکی از اتفاقات مفید در دانشگاه ایجاد فضاهای جدید با مشارکت خود دانشگاه‌ها بوده است.

مدیر کل طرح‌های وزارت علوم اضافه کرد: الویت وزارت علوم برای تجهیز و تامین امکانات ورزشی برای دانشگاه‌هایی است که رشته تربیت بدنی در آنها برگزار می‌شود و اگر دانشگاه‌ها در زمینه تربیت بدنی فضای آموزشی مناسب را دارا باشند با درخواست بودجه آنها موافقت می‌شود.

  

رخشانی مهر تصریح کرد:سال 92 بودجه سرانه ورزشی وزارت علوم ۲۰۰ میلیارد تومان بوده و امسال این رقم به ۶۴۰ میلیارد تومان افزایش پیدا کرده است.

مدیر کل طرح‌های وزارت علوم عنوان کرد: بحث نگهداری فضاهای ورزشی همیشه مورد تاکید وزارت علوم بوده و خوشبختانه با اختصاص دادن رقمی از بودجه به دانشگاه‌ها حداقل بخشی از مشکلات آنها برطرف شده می شود.

رخشانی مهر افزود: با رشد 3درصدی بودجه اعتبار سالانه ما صد درصد تامین شده به طوری که از سال ۹۲ تا ۹۵ تمام بودجه درخواستی دانشگاه به صورت صددرصدی تامین اعتبار شده است.

 
وی گفت:ما امسال هم به تمامی دانشگاه‌ها بخشنامه کرده‌ایم که اگر طرح ناتمامی دارند به ما اعلام کنند و ما هم از این طرح‌ها حمایت میکنیم تا این فضا‌ها به بهره برداری برسند.
 
 مدیر کل طرح‌های وزارت علوم بیان کرد:در حال حاضر ما سه طرح ۵۰ درصدی آموزشی، فنی و پژوهشی داریم و هرکدام از این طرح‌ها بیش از ۶۰ میلیارد تومان برآورد شده است.
 

رخشانی مهر گفت: ماهیت ما این است که اگر حمایت ۵۰ درصدی خیرین در این طرح‌ها باشد ۵۰ درصدی مابقی را ما حمایت می‌کنیم.

وی یادآورشد: سرانه ورزشی تا پایان سال ۹۵ به بیش از یک مترمربع رسید که قصد داریم آن را به ۱.۵ مترمربع افزایش دهیم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تخصیص اعتبار ۶۴۰ میلیارد تومانی برای تجهیز دانشگاه‌ها در سرانه ورزشی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..