تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای کتک خوردن شهرام شب‌ پره در مالزی

شهرام شب‌ پره  

شهرام شب‌پره، خواننده قدیمی پاپ در کنسرت مالزی مورد ضرب‌وشتم چند ایرانی قرار گرفت و به بیمارستان منتقل شد. او اکنون پس از بازگشت به ایالات متحده در خانه‌اش بستری است.

بنابر آنچه در صفحه فیسبوک نسترن شب‌پره همسر این هنرمند نوشته شده است، این اتفاق در  ۳۱ مارچ سال ۲۰۱۷ برابر با ١١ فروردین ١٣٩۶ در مالزی رخ داده است.

از انگیزه‌های این حمله خبری منتشر نشده. مهاجمان نیز «چند ایرانی» معرفی شده‌اند. پلیس مالزی متهمان این حمله را بازداشت کرده‌است.

کتک خوردن شهرام شب‌پره

ماجرای کتک خوردن شهرام شب‌پره

شهرام شب‌پره به دلیل مجروحیت در این حمله بستری شد. او دچار شکستی سر و استخوان شده‌بود. به برخی دیگر از اعضای گروه ارکستر او نیز حمله شد.

همسر شهرام شب‌پره همچنین در پست دیگری در صفحه فیسبوک خود از پیگیری این حادثه توسط پلیس و مراجع قضایی خبر داده است.






پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای کتک خوردن شهرام شب‌ پره در مالزی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..