تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




سپرده گذاری بیش از ۳ هزارمیلیارد تومان درصندوق پس انداز یکم

سپرده گذاری ۳ هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان درصندوق پس انداز یکم/ سپرده گذاری روزانه ۵۰۰ هزار نفر در حساب خانه اولی‌هاحامد مظاهریان در گفتگو با خبرنگار  مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان با اشاره به اینکه بازار مسکن در ایران از بازار سفته گرایانه به سمت رونق بازار مصرفی حرکت می‌کند، گفت: کسانی در این بازار ورود و سرمایه‌گذاری می‌کنند که مصرف‌کننده واقعی هستند.

معاون وزیر راه وشهرسازی تصریح کرد: طی دو سال گذشته بازار مسکن شاهد یک حرکت رو به رشد در جهت مصرف کنندگان بوده است.

مظاهریان با اشاره به اینکه در حساب صندوق پس انداز یکم ۱۶۵ هزار نفر که ویژه خانه اولی‌هاست، سپرده گذاری کرده‌اند، افزود: تا به امروز ۳ هزارو ۵۰۰ میلیارد تومان در حساب صندوق پس انداز یکم اندوخته شده و روزانه ۵۰۰ نفر مراجعه و سپرده گذاری می‌کنند.

وی بیان کرد: این یک حساب بسیار موفق بوده که توانسته اقشار متوسط را صاحبخانه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «سپرده گذاری بیش از ۳ هزارمیلیارد تومان درصندوق پس انداز یکم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..