تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مورینیو: بازی بعدی دخیا در پیش فصل است

کد خبر: ۵۳۳۹۲۵

۱۰۱۵  بازدید

سرمربی منچستریونایتد عنوان کرده داوید دخیا دیگر در این فصل برای این تیم بازی نمی کند.

وبسایت نود: سرمربی منچستریونایتد عنوان کرده داوید دخیا دیگر در این فصل برای این تیم بازی نمی کند. 

 ژوزه مورینیو پس از تساوی بدون گل تیمش مقابل ساوتهمپتون ضمن ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان عنوان کرد منچستریونایتد به دنبال حفظ داوید دخیا است و بازی بعدی او در پیش فصل خواهد بود. 

مورینیو پس از بازی به Sky Sports گفت:

مقابل تیم خوبی بازی کردیم. ساوتهمپتون به دنبال برد بود و فکر می کنم نمایش نسبتا خوبی داشتیم. فکر می کنم تمام بازیکنانم احساس خوبی به من دادند. سرخیو رومرو خیلی خوب بود. نمایش کلی تیم عالی نبود اما همه بازیکنان عملکرد مثبتی داشتند. آن ها نشان دادند که می خواهند در فینال لیگ اروپا بازی کنند. 

سرمربی یونایتد در پاسخ به این سوال که آیا هواداران این تیم بار دیگر داوید دخیا را در دروازه تیم شان می بینند گفت:

داوید؟ فکر می کنم او را در بازی با لس آنجلس گلکسی در پیش فصل خواهند دید. دوست دارم در بازی پایانی لیگ به پریرا بازی دهم و رومرو هم در فینال بازی می کند. دخیا بهترین دروازه بان دنیا است و ما می خواهیم او را حفظ کنیم. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مورینیو: بازی بعدی دخیا در پیش فصل است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..