تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پشت پرده شکایت علی دایی از پرسپولیس از زبان خودش

علی دایی در پستی اینستاگرامی در خصوص شکایتش از پرسپولیس توضیح داد.

علت شکایت علی دایی از پرسپولیس

علی دایی از باشگاه پرسپولیس شکایت کرده است و قرار است تا روز سه‌شنبه کمیته استیناف رای خود را در خصوص این پرونده اعلام کند.

دایی در پستی اینستاگرامی دلیل این شکایت را پرداخت نشدن مالیاتش توسط باشگاه پرسپولیس عنوان کرد.

علی دایی نوشت:

«دوستان عزیز سلام. در مورد اخبار مربوط به شکایت من از پرسپولیس كه البته مربوط به ماه‌ها پيش است نه الان باید مسائلی را بگویم که شاید خیلی از شما اطلاعی ندارید. بعد از رفتن من از پرسپولیس، این باشگاه طبق قرارداد باید مالیات را به اداره ماليات پرداخت می‌کرد كه نكرد.

من هیچ بحثی سر مسائل مالی نداشتم و بارها و بارها به مدیریت پرسپولیس نامه زدم که این موضوع را پیگیری کنید. من و اداره مالیات 19 بار به باشگاه پرسپوليس نامه زديم، بله 19 بار نامه زدیم اما حتی یک بار پاسخی داده نشد. من بارها نامه زدم تا این مشکل حل شود. در طول دوران زندگی‌ام هرگز نشده بود که حسابم مسدود شده باشد.

سر عدم پیگیری مدیران باشگاه حسابم من بسته شد و حتی تمام ماشین هایم توقیف شد. این در حالی است که در تمام این سالها بابت پرداخت به موقع مالیات بارها مورد تقدیر مسئولان اداره مالیات قرار گرفته بودم اما هنوز چک مالیات سال ٩٣ دست من است و نقد نشده و مشکلات بسیاری برای من به وجود آورد.

به نظر شما آیا نباید برای احقاق حق خودم شکایت کنم وقتی به 19 نامه من بی‌توجهی می‌شود و همه چیز را شوخی و بازی تصور می‌کنند؟ متاسفانه این مساله در مورد بسیاری از دوستان و بازیکنان سابق هم رخ داده که این یک توهین آشکار به افرادی است که در این تیم بزرگ و مردمی کار کرده‌اند. گره‌ای که با دست باز می شود با دندان باز نمی‌کنند.»


متن منتشر شده توسط علی دایی

متن منتشر شده توسط علی دایی

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پشت پرده شکایت علی دایی از پرسپولیس از زبان خودش»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..