تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تکذیب خبر پخش برنامه حالا خورشید بعد از انتخابات

تکذیب خبر پخش برنامه حالا خورشید بعد از انتخاباتبه گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ رضا رشیدپور مجری برنامه "حالا خورشید" با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود ضمن تکذیب خبر منتشر شده در رسانه های مختلف با موضوع شروع پخش برنامه "حالا خورشید" بعد از انتخابات از مردم خواست تا پای صندوق های رأی بروند.

  

 رضا رشیدپور در صفحه اینستاگرام خود نوشت:

"دوستان خوب و ارزشمند سلام. برای کم کاری در فضای مجازی عذرخواهی می کنم. شرایط مناسبی ندارم اما به رسم احترام لازم می دانم دو نکته را عرض کنم.

اول این که خبر منتشر شده در رسانه های مختلف با موضوع شروع پخش برنامه حالا خورشید بعد از انتخابات صحیح نیست و تصمیمی برای ادامه ی این برنامه گرفته نشده است.

نکته دوم هم مربوط به انتخابات است. من هم با عادل فردوسی پور موافقم. کمک کنیم تا رکورد شرکت در انتخابات شکسته شود . پای صندوق های رای برویم . حتی یک رای هم سرنوشت ساز است . شنبه ی شاد برای همه ی مردم ایران آرزو می کنم."

تکذیب خبر پخش برنامه حالا خورشید بعد از انتخابات 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تکذیب خبر پخش برنامه حالا خورشید بعد از انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..