تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




عکس دیده نشده از ابراهیم حاتمی کیا در کنار اصغر فرهادی

به گزارش خبرنگار حوزه هنرمندان گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛افراد زیادی در عرصه هنر ما وارد شدند و آثار بی نظیری از خود به یادگار گذاشته اند و در این بین هنرمندان عرصه سینما و تلویزیون نیز کارهای ارزشمندی را برای مخاطبان خود به ثبت رسانده اند و با کارهای خود در خاطر آنها نقش بسته اند . برخی به مثابه کارگردان و برخی به عنوان هنرپیشه در یک تیم قرار گرفتند و آثار ماندگار ی خلق کردند.

شاید برایتان جالب باشد که تصاویری از دوران جوانی این هنرمندان را تماشاکنید. در همین راستا تصویری از دوران جوانی اصغر فرهادی، ابراهیم حاتمی کیا و حمید فرخ نژاد، در  سال 1380  و همزمان با کار در فیلم "ارتفاع پست" که فرهادی در آنجا نویسنده، ابراهیم حاتمی کیا کارگردان و حمیدفرخ نژاد بازیگر این فیلم سینمایی بود را مشاهده می کنید.

 

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «عکس دیده نشده از ابراهیم حاتمی کیا در کنار اصغر فرهادی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..