تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




همسایگی با ملکه انگلیس فقط با ۱۸ میلیون پوند+ تصاویر

به گزارش افکارنیوز،

 خریداران ملک با جیب‌های پر پول می‌توانند با پرداخت ۱۸ میلیون پوند، پنت هاوس مجلل مقابل کاخ باکینگهام را خریده و همسایه ملکه انگلیس شوند.

این پنت هاوس در سه ساختمان به هم پیوسته در خیابان باکینگهام گیت، یکی از خیابان‌های اشرافی لندن واقع شده و یکی از مجلل‌ترین ساختمانهای مشرف به کاخ ملکه انگلیس محسوب می‌شود.

"جان نش" معروف به "سِر جیمز پنه‌تورن" که طراح ویژه تالار رقص کاخ باکینگهام و بخش جنوبی این کاخ و همچنین طراح ۷ تا ۹ ساختمان مجلل این خیابان است، نقشه داخلی و بیرونی این پنت هاوس ۱۸ میلیون پوندی را طراحی کرده است. از مهمترین ویژگی‌های آن نمای گچ‌بری شده و سفید آن است که جلوه‌ای ویژه به این ساختمان داده است. فضای داخلی نیز به سبک ریجنسی (ترکیبی از سبک گچ‌بری گل‌های رز سفید و صورتی) مزین شده است. این پنت هاوس سه سال پیش بازسازی شد و در ۵ طبقه ۹ اتاق خواب، یک کتابخانه و 3 آشپزخانه دارد.

دسترسی به آسانسور برای هر سه ساختمان، سیستمهای امنیتی، دوربین مداربسته با قابلیت پوشش کامل و ارتباط ۲۴ ساعته با نگهبان بخشی از خصوصیات دیگر این ملک است.

پس از سال ۱۹۴۵، این ساختمان در اختیار نهادهای دولتی قرار گرفت و مدتی محل زندگی چهره های سرشناس انگلیس شد. این عمارت از سال ۲۰۰۸ از سوی دولت برای فروش گذاشته شده است.

ساختمانهای مجلل خیابان باکینگهام گیت بین سالهای ۱۸۵۹ و ۱۸۶۱ پس از اقامت ملکه در کاخ باکینگهام بنا شده اند.

با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر با ۱۸ میلیون پوند با ملکه انگلیس همسایه شوید+تصاویر



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «همسایگی با ملکه انگلیس فقط با ۱۸ میلیون پوند+ تصاویر»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..