تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارسال تخلفات انتخاباتی به شورای نگهبان توسط رسانه ها

به گزارش افکارنیوز،

 عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان درباره گزارش‌هایی که مبنی بر تهدید شدن روستاییان کشور به قطع یارانه‌هایشان در صورت رای ندادن به حسن روحانی، اظهار داشت: گزارش‌های تخلفات انتخاباتی، روزانه به شورای نگهبان ارسال می‌شود که تعداد آنها هم زیاد است.

وی از اصحاب رسانه خواست گزارش‌های تخلفاتی را که نسبت به صحت آنها اطمینان دارند به شورای نگهبان ارسال کنند تا برای قوه قضاییه هم ارسال شود.

کدخدایی با اشاره به این که قوه قضاییه به سرعت تخلفات را پیگیری می‌کند، تصریح کرد: فرقی نمی‌کند تخلف را چه کسی انجام داده است، ما همه گزارش‌های تخلفات را برای نهادهای ذیربط ارسال و برای اعضای شورای نگهبان هم مطرح می‌کنیم.

سخنگوی شورای نگهبان اظهارداشت، گزارشی از تخلفات را برای اعضای شورا مطرح کردیم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارسال تخلفات انتخاباتی به شورای نگهبان توسط رسانه ها»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..