تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترنجی ؛ تخصصی‌تر از همیشه!

با درود خدمت تمامی همراهان ترنجی.

بیش از سه سال با شما دوستان بودن، افتخاری هست که همیشه زینت‌بخش کارنامه‌ی حرفه‌ای ترنجی بوده و هست. طی این سه سال و اندی که در خدمت شما عزیزان بوده‌ایم، توانستیم کارهای بسیاری را انجام دهیم که تماماً مرهون همراهی شما عزیزان است. در اوایل کار، در همان بدو فعالیت، ترنجی مجله‌ای اینترنتی بود که اخبار مرتبط با تمامی حوزه‌های فناوری دیجیتال را پوشش می‌داد؛ اما به خواسته‌ی کاربران -که همیشه برای ترنجی در ارجح امور بوده است- تمرکز پوشش را به سمت و سوی گجت‌های قابل حمل از جمله گوشی‌های هوشمند و اکسسوری‌های مرتبط با آن‌ها و سایر اقلام مرتبط تغییر دادیم. اما اکنون ترنجی با تغییراتی جدید با شما همراه خواهد شد.

باور بر این است که بمباران خبری سودی برای همراهان ندارد! تعارف چرا؟! تعداد وبگاه‌های خبری آن‌قدر زیاد شده است که واقعاً حضور عاملینی متخصص در این حیطه دیگر نه احیتاج است و نه محسوس. ترنجی نیز این این قاعده‌ی عجیب در امان نمانده است؛ بنابراین و این بار نیز با درخواست همراهان همیشگی ترنجی، روند کلی وبگاه از وبگاهی ساده و خبری، به وبگاهی تخصصی و تحلیلی در زمینه‌ی تمامی فناوری‌های روز دنیا -و نه فقط حوزه‌های دیجیتال- معطوف خواهد شد. عزیزانی که خواهان دریافت اخبار روز از دنیای فناوری‌های دیجیتال هستند، کماکان می‌توانند وبگاه سایر همکاران را در این خصوص مطالعه و دنبال کنند.

 دسته‌بندی‌ها تغییر یافته‌اند و تمرکز تولید محتوا از «کمیت و میزان پوشش» به «کیفیت و عمق اطلاعات» معطوف شده است. علاوه‌براین، برخلاف رویه‌ی اخبارگونه، سعی بر این است که مطالب منتشر شده در این وبگاه، مصون از تاریخ انقضاء باشند، به‌گونه‌ای که کهنه شدن تاریخ انتشار آن محتوا، تاثیری بر تازگی آن محتوا نداشته باشد. گرچه باورکردنش آسان نیست؛ اما با ترنجی همه‌چیز باورپذیر هست!

تلاش بر این است که موارد زیر را بتوان پوشش داد:

فناوری
-فناوری های پیشرفته شامل نظامی، پزشکی، نوبنیاد، نانو و غیره

تجاری
-استارت آپ
-تحلیل بازار
-عملکرد تجاری شرکت ها
-سیاست

سرگرمی
-سینما
-مد و لباس
-سفر
-بازی ها شامل معرفی، نقد، بررسی و غیره

اختصاصی ترنجی
-تحلیل راهبرد
-بررسی های نرم افزاری و سخت افزاری
-مقایسه ها از هر نوع
-نگاه ترنجی

در کنار این موارد و همانند همیشه، شما هم می‌توانید در ترنجی بنویسید و نوشته‌های خود را با دنیا به‌اشتراک بگذارید. کافی است تحلیل‌ها، بررسی‌ها و سایر موارد این‌چنینی را از طریق آدرس ایمیل ترنجی، به ما ارسال کنید تا پس از ارزیابی و تایید، در اسرع وقت و همراه با اسم شما، در ترنجی منتشر شود. از تمامی مهندسین، اساتید دانشگاه، معماران و هنرمندان، پزشکان و سایر متخصصین جهت همکاری در به‌اشتراک گذاشتن مطالب‌شان با دیگر همراهان، دعوت می‌شود.

از شما دوستان می‌خواهیم که نقطه نظرات ارزشمند خود را از ما ترنجی‌نویسان دریغ نکنید. نظرات شما دوستان، آینده‌ساز آتیه‌ی ترنجی هست. با امید به همراهی پررنگ‌تر شما همراهان همیشگی.

لینک کوتاه:




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترنجی ؛ تخصصی‌تر از همیشه!»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..