تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حجت اشرف‌زاده: به مشهد رسیدم اما...

حجت اشرف‌زاده: به مشهد رسیدم اما...

فرهنگ > موسیقی - ایسنا نوشت: حجت اشرف‌زاده که قرار بود در ورزشگاه تختی مشهد و پیش از سخنرانی حسن روحانی، کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری، برنامه اجرا کند، به این شهر رسید، اما نتوانست به ورزشگاه وارد شود.

حجت اشرف زاده درباره حاشیه‌هایی که از صبح امروز درباره حضورش در مشهد پیش آمد، گفت: «مدیرنامه من با یکی - دو نفر از بچه‌های جوان‌تر ستاد صحبت کرد و اطلاعات نادرستی گرفت که به انتشار پستی از من مبنی بر لغو سفر و اجرا منتهی شد. پس آن‌که متوجه جریان شدم، به‌دلیل این‌که بلیت را از دست داده بودم، دوباره اقدام به گرفتن بلیت کردم، اما زمانی به مشهد و ورزشگاه رسیدم که مراسم شروع شده بود.»

او با اشاره به این پخش شدن ترانه «دوباره ایران» با صدایش در ورزشگاه تختی، اظهار کرد: «من آن لحظه، پشت در ورزشگاه بودم و هرچه تلاش کردم، به‌دلیل ازدحام جمعیت نتوانستم داخل شوم؛ اما با افتخار پشت در ماندم. یعنی پشت در جایی ماندم که جمعیت زیادی با شور و عشق آمده بود، بخش زیادی از آن‌ها برای دفاع از حقانیت هنر آمده بودند و این برایم افتخار است.»

اشرف‌زاده افزود: «همان‌طور که قبلا گفته بودم، از آقای روحانی حمایت می‌کنم و به مردم مشهد هم قول داده بودم که بیایم و تلاشم را کردم که امروز به این شهر برسم.»

57244




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حجت اشرف‌زاده: به مشهد رسیدم اما...»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..