تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دولت ترامپ، 7 ایرانی و چینی را تحریم کرد

کد خبر: ۵۳۳۸۳۸

۳۴۰  بازدید

خبرگزاری فارس: دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا روز چهارشنبه هفت فرد و شرکت که می‌گوید با برنامه موشکی ایران ارتباط دارند را در فهرست سیاه قرار داد.

در بیانیه‌ای که وزارت خزانه‌داری آمریکا اعلام کرده نام دو شهروند ایرانی و یک شهروند از چین دیده می‌شود. این تحریم‌ها همچنین یک شرکت ایرانی و سه شرکت چینی را شامل می‌شوند.

نام نفرات و شرکت‌های تحریم‌شده به شرح زیر می‌باشند:

منابع خبری روز چهارشنبه گفته‌اند انتظار می‌رود  دولت «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور امروز دستور اجرایی مربوط به معافیت تحریمی ایران را صادر کند.

پایگاه المانیتور نوشته اطلاعیه مربوط به این معافیت‌ها را وزارت خارجه و خزانه‌داری آمریکا صادر خواهد کرد.

این دستور اجرایی در حالی صادر می‌شود که دولت آمریکا اعلام کرده در حال انجام ارزیابی‌هایی جامع برای مشخص کردن سیاستش در قبال ایران و برجام است.

مقام‌های دولت ترامپ اعلام کرده‌اند واشنگتن تا زمان اتمام این بررسی به تعهداتش ذیل توافق هسته‌ای با ایران پایبند خواهد ماند.

یک مقام وزارت خارجه آمریکا به المانیتور گفت: «ما بررسی‌های برجام را ادامه می‌دهیم. دولت تا زمان تکمیل این بررسی، به مفاد توافق هسته‌ای، موسوم به برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) پایبند می‌ماند.»

وی همچنین اضافه کرد: «دولت ترامپ تصریح کرده که ما دست‌کم تا زمان تکمیل این بررسی به برجام پایبند خواهیم ماند و اطمینان حاصل خواهیم کرد که ایران در برابر پایبندی به مفاد آن مسئول شناخته خواهد شد.»

مقام مورد استناد المانیتور به علاوه، با تکرار اتهامات اثبات‌نشده علیه ایران گفت: «هنگامی که جمع‌بندی‌های ما نهایی شد با صراحت و قاطعیت به چالش‌هایی که ایران ایجاد می‌کند، خواهیم پرداخت.»

مقام‌های آمریکایی از اظهارنظر درباره اینکه این بررسی‌ها چه زمانی به اتمام خواهند رسید، خودداری کرده‌اند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دولت ترامپ، 7 ایرانی و چینی را تحریم کرد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..