تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دوربین دوال گلکسی نوت 8 احتمالا از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می کند

دوربین دوال گلکسی نوت 8 احتمالا از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می کند

از مدت‌ها پیش شایعه شده است که احتمالا گلکسی نوت 8 اولین گوشی هوشمند سامسونگ خواهد بود که به سیستم دوربین دوال در قاب پشتی‌اش مجهز است. اگرچه شایعات ضد و نقیضی در این باره وجود دارد، اما هر روز اخبار بیشتری درباره استفاده از دوربین دوال در این گوشی منتشر می شود. با توجه به جدیدترین شایعات در این زمینه، ساختار دوربین دوال گلکسی نوت 8 احتمالا از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی خواهد کرد. با تک شات همراه باشید.

البته اکنون بسیاری بر این باورند که گلکسی نوت 8 اولین گوشی مجهز به ساختار دوربین دوال سامسونگ نخواهد بود و این لقب احتمالا به گلکسی C10 اختصاص خواهد یافت. البته تجربیات گذشته نشان می‌دهد که احتمالا گلکسی C10 در خارج از مرزهای چین به فروش نخواهد رسید.

مطابق با شایعات قبلی گلکسی نوت 8 احتمالا دارای یک لنز زاویه باز 12 مگاپیکسلی و یک لنز تله فوتو 13 مگاپیکسلی خواهد بود که از زوم اپتیکال 3 برابری نیز پشتیبانی می‌کند.

البته هیچ یک از این این شایعات هنوز به صورت رسمی توسط سامسونگ تایید نشده‌اند و گذشت زمان صحت داشتن یا نداشتن آنها را مشخص خواهد کرد. سامسونگ تنها گفته که قصد دارد امسال از یک گلکسی نوت جدید رونمایی کند اما هیچ اطلاعاتی درباره مشخصات و قابلیت‌های این دستگاه ارایه نکرده است.


همچنین بخوانید



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دوربین دوال گلکسی نوت 8 احتمالا از زوم اپتیکال 3 برابری پشتیبانی می کند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..