تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




طرح «دانشگاه بدون دخانیات» از مهرماه امسال اجرا می‌شود

وی ادامه داد: در حال حاضر قراردادهای دوجانبه‌ای میان سازمان و دانشگاه‌ها امضا شده و در این قرارداد محیط‌های دانشگاهی که مصرف دخانیات ممنوع است تعریف شده است.

معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم اضافه کرد: در کل اجرای این طرح دارای مولفه‌های گوناگونی است و تمهیدات مختلفی برای آن اتخاذ شده است. تبیین آیین‌نامه‌ها و دستورالعمل‌های تعیین کننده دانشگاه‌ها در مواجهه با مصرف دخانیات در محیط دانشگاهی اولین اقدام در زمینه اجرای طرح است.

ریاضی گفت: تلاش می‌شود با ارایه این آیین نامه به همه دانشگاه‌ها اطلاع‌رسانی شود که چنین آیین‌نامه‌ای در مورد مصرف دخانیات در دانشگاه‌ها وجود دارد تا از این طریق کمپین و فرهنگ‌سازی‌های لازم در زمینه آثار سوء مصرف دخانیات در جامعه دانشگاهی صورت گیرد.

وی تصریح کرد: عملا این کار از سال گذشته در وزارت علوم مطرح شده و امیدواریم از سال تحصیلی جدید شاهد نتایج اقدامات دانشگاه عاری از دخانیات در فضاهای آموزش عالی باشیم و با کاهش مصرف دخانیات روبرو باشیم.

معاون سازمان امور دانشجویان وزارت علوم یادآور شد: بنابراین با اجرای این طرح امکان ترک رایگان و در دسترس باید برای جامعه دانشگاهی فراهم شود و در این راستا مراکز مشاوره و بهداشت و درمان دانشگاه‌ها باید فعال باشند تا چنانچه فردی از جامعه دانشگاهی مایل به ترک دخانیات است به این مراکز مراجعه کند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «طرح «دانشگاه بدون دخانیات» از مهرماه امسال اجرا می‌شود»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..