تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت احمدی‌نژاد از رئیسی باز هم تکذیب شد

بهمن شریف زاده درباره خبرسازی برخی جریان‌های اصولگرا از حمایت احمدی‌نژاد از رییسی حمایت، گفت: این موضوع صحت ندارد؛ لذا بارها آقایان احمدی‌نژاد و بقایی و مشایی اعلام کرده‌اند و حتی در کلیپ تصویری که تهیه شد، تاکید کردند که در انتخابات از هیچ نامزدی حمایت نمی‌کنند.

او افزود: حتی وجود برخی از افراد و همکاران قدیم آنها در ستاد برخی از نامزدهای انتخابات دلیلی بر حمایت احمدی‌نژاد از آن نامزد نیست و اعلام کردند حضور آنها هیچ ارتباطی با احمدی‌نژاد ندارد و این آقایان اصلا سیاسی نیستند.

شریف‌زاده بیان کرد: سیاست‌های احمدی نژاد فقط توسط شخص ایشان ترسیم و تصویر می‌شود و هیچ‌کس نمی‌تواند حضور خود را دال بر تایید احمدی‌نژاد بداند.

او در مورد اینکه گفته می‌شود احمدی‌نژاد به هواداران خود توصیه کرده اسم او را در برگه آرا نوشته و در صندوق بیاندازند،اظهارکرد: احمدی‌نژاد اصلا به مردم هیچ سفارشی ندارد و در ارتباط با اینکه مردم به چه کسی رای دهند نظری ندارد چرا که از کسی حمایت نمی‌کند و همچنین هیچگاه نمی‌گوید به من رای دهید.

این حامی احمدی‌نژاد گفت: رییس دولت نهم و دهم اعلام کرد من مثل یک شهروند به پای صندوق می‌روم و رای احمدی‌نژاد مخفی است و کسی نمی‌داند او به چه کسی رای می‌دهد و اعلام هم نخواهد کرد. لذا هر گونه اعلام حمایت و عدم حمایت؛ نوعی طرفداری محسوب می‌شود و چون حامی هیچ یک از نامزدها نیست توصیه‌ای هم ندارد.

شریف‌زاده ادامه داد: تحریمی هم از سوی حامیان احمدی نژاد وجود ندارد و تصمیم جمعی برای حضور و عدم حضور در انتخابات اتخاذ نشده است.

2929




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت احمدی‌نژاد از رئیسی باز هم تکذیب شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..