تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ارتباط گروه خونی با مشکلات قلبی

گروه خونی شما تعیین کننده ریسک ابتلای شما به حمله قلبی است. به تازگی تحقیقاتی در این زمینه انجام شده و ثابت کرده گروه خونی  O  شانس بیشتری برای مقابله با حمله قلبی دارند و کمتر دچار این بیماری خواهند شد. دریافت کلسترول تاثیر زیادی در شدت یافتن این بیماری خواهد گذاشت.

تحقیقات جدید نشان داده است، برخی از مردان بیشتر در معرض بیماری‌های قلبی و عروقی هستند.

شاید برایتان تعجب‌آور باشد که نوع گروه خونی می‌تواند اطلاعاتی را در خصوص سلامتی بهتان بدهد. حتی می‌تواند نشان‌دهنده این موضوع باشد که آیا در معرض خطر حملات قلبی هستید یا خیر؟

با توجه به تحقیقات ارائه شده در موسسه نارسایی قلبی، مردانی که دارای گروه خونی O هستند کمتر در معرض سکته قلبی قرار دارند و افراد غیر از گروه خونی O حدود 9 درصد بیشتر به یک رویداد قلبی و عروقی مانند سکته قلبی دچار می‌شوند.

یک متخصص قلب از دانشگاه گرونینگن هلند علت این افزایش خطر سکته قلبی در گروه‌های خونی غیر از O را غلظت زیاد یک نوع پروتئین دانست که باعث لخته شدن خون و انسداد جریان‌های حونی شده، در نتیجه فرد دچار حملات قلبی می‌شود.

همچنین، افرادی که دارای گروه خونی غیر از O هستند بدنشان تمایل به دریافت کلسترول بیشتر و سطح بالاتری از التهابات را دارند. البته در حملات قلبی کلسترول، فشارخون، سن و جنسیت عاملان اصلی این عارضه محسوب می‌شوند.

با توجه به پژوهش‌های جدید، مردان دارای گروه خونی O بسیار کمتر دچار عارضه‌های قلبی و عروقی می‌شوند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ارتباط گروه خونی با مشکلات قلبی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..