تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برانکو: یوفا و فیفا تماشاگران را محروم نمی‌کنند/ بازیکنان ما پیشنهاد دارند چون بهترین هستند

خوب است ایران در AFC نمایندگان بیشتری داشته باشد

سرمربی تیم پرسپولیس گفت: در مقطعی تماشاگران تیم کرواسی شعارهای نژادپرستانه سر دادند اما دیدید فیفا فقط جریمه مالی برای فدراسیون کرواسی در نظر گرفت.

گروه ورزشی: برانکو ایوانکوویچ با ابراز تاسف از محرومیت تیمش در جمع خبرنگاران گفت: نمی‌دانم دلیل محرومیت تماشاگران ما چه بود، حقیقتاً در این مورد سخت‌گیری شده است. شما در فیفا یا یوفا اتفاقات به مراتب بدتری را با جریمه‌های متفاوت‌تری مشاهده می‌کنید به طور مثال تماشاگران دیناموزاگرب در یک بازی مسائل حاشیه‌ای زیادی به وجود آوردند اما یوفا این باشگاه را مبلغ نیم میلیون دلار جریمه کرد و خبری از محرومیت هواداران نبود. در مقطعی تماشاگران تیم کرواسی شعارهای نژادپرستانه سر دادند اما دیدید فیفا فقط جریمه مالی برای فدراسیون کرواسی در نظر گرفت. 

برانکو: یوفا و فیفا تماشاگران را محروم نمی‌کنند/ بازیکنان ما پیشنهاد دارند چون بهترین هستند 

به گزارش بولتن نیوز به نقل از تسنیم، وی خاطر نشان کرد: فوتبال بدون هوادار معنایی ندارد و محرومیت تماشاگران بدترین خبر برای من و بازیکنانم بود. ورزش و مخصوصاً فوتبال بدون تماشاگران جذابیتی نخواهد داشت. بسیار اندوهگین هستم که این اتفاق برای ما افتاده است. 

سرمربی پرسپولیس درباره تاخیری که در آغاز تمرین امروز تیمش به وجود آمد و جلسه‌اش با کاپیتان‌های تیم خاطر نشان کرد: ما همیشه در تیممان چنین جلساتی داریم، جلسه می‌گذاریم که چگونه کارمان را پیش ببریم، من به خاطر همین مسائل هست که در را به روی شما باز می‌گذارم تا خودتان ببینید در تمرین ما چیزی برای پنهان کردن ندارد. پرسپولیس علاوه بر این معرف یک باشگاه است، معرف کشور ایران هم هست. ایران نیز تنها کشوری در آسیا است که سه تیمش از مرحله صعود کرده و هدف همه این ‌تیم‌ها این است که نتایج بهتری در لیگ قهرمانان آسیا کسب کنند. اما اگر ایران در AFC نمایندگان بیشتری داشته باشد برای فوتبال ایران خوب است. 

برانکو در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی دلیل اصلی او با بازیکنان بود، یادآور شد: مشکل مالی در تیم وجود دارد و طبیعی است که ما در تمرینات در مورد آن صحبت کنیم. درباره مسائل مالی هم حرف زدیم.

برانکو درباره اینکه چه واکنشی در مقابل پیشنهادات باشگاه خارجی به برخی شاگردانش دارد، عنوان کرد: بازیکن فعلی ما از بهترین‌ها هستند و نتایجی که کسب کردند در تاریخ لیگ حرفه‌ای ایران بی‌سابقه بود. آنها در مسابقات داخلی قاطعانه نتیجه گرفتند و در مسابقات لیگ قهرمانان نیز کیفیت بالای خود را به نمایش گذاشتند. به خاطر همین است که چه تیم‌های داخلی و چه تیم‌های خارجی خواهان آنها شده‌اند. خودتان شاهد بودید که با چه حریف‌های قدرتمندی بازی کردیم. لخویا یکی از این تیم‌ها است که خوشبختانه برای بازی با این تیم همه نفرات ما سالم هستند به غیر از کمال‌ کامیابی‌نیا که کتفش جراحی شده است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برانکو: یوفا و فیفا تماشاگران را محروم نمی‌کنند/ بازیکنان ما پیشنهاد دارند چون بهترین هستند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..