تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




وزنه برداران فوق سنگین ابران مدال نقره و برنز گرفتند

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به باکو، رقابت های وزنه برداری دسته فوق سنگین بازی های کشورهای اسلامی با حضور ۶ وزنه بردار برگزار شد. تیم ملی وزنه برداری ایران با دو وزنه بردار ۱۰۵+ کیلوگرم در این بخش از رقابت ها شرکت کرد.

رامین ربیعی فر و همایون تیموری هر دو با رکورد مجموع ۴۰۰ کیلوگرم نامشان در استارت لیست مسابقات ثبت شده بود. ضمن اینکه رستم جانگابائف از ازبکستان با رکورد مجموع ۴۲۰ کیلوگرم در صدر این لیست قرار داشت.

در این رقابت ها، ربیعی فر در اولین حرکت وزنه ۱۸۱ کیلوگرمی را بالای سر برد اما در حرکت دوم در بالابردن وزنه ۱۹۰ کیلوگرمی ناکام ماند و شانس سوم خود را هم از دست داد و در جایگاه چهارم قرار گرفت.

همایون تیموری نیز ابتدا وزنه ۱۸۲ کیلوگرمی را بلند کرد و سپس پشت وزنه ۱۸۸ کیلوگرمی ایستاد اما موفق به بالا بردن این وزنه نشد. تیموری در سومین حرکت وزنه ۱۸۸ کیلوگرمی را بالای سر برد و دوم شد.

وزنه بردار پرقدرت ازبکستانی در این حرکت در جایگاه نخست قرار گرفت.

رقابت های دو ضرب برای نمایندگان کشورمان با حرکت موفق ربیعی فر در مهار وزنه ۲۱۰ کیلوگرمی آغاز شد. وی سپس وزنه ۲۱۴ کیلوگرمی را بلند کرد. ربیعی فر در حرکت سوم خود به وزنه ۲۱۸ کیلوگرمی حمله موفقی داشت و با مجموع ۳۹۹ کیلوگرم و کسب مدال برنز به کار خود پایان داد.

تیموری ابتدا وزنه ۲۱۵ کیلوگرمی را بالای سر برد اما داوران حرکت او را مردود اعلام کردند. وی سپس موفق شد وزنه ۲۱۷ کیلوگرمی را بالای سر ببرد.

تیموری در آخرین حرکت به وزنه ۲۲۶ کیلوگرمی حمله کرد  و با بالا بردن این وزنه در مجموع با ۴۱۴ کیلوگرم به مدال نقره این رقابت ها رسید.

رستم جانگابائف از ازبکستان نیز با مجموع ۴۳۱ کیلوگرم به مدال طلا رسید. وی رکورد مجموع رقابت های اسلامی را ۵ کیلوگرم ارتقا داد.

کاروان ایران پیش از این صاخب ٤۰ مدال شده بود. بدین ترتیب با حاصل شدن دو مدال وزنه برداری فوق سنگین، مجموع مدال های ایران به ٤۲ رسید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «وزنه برداران فوق سنگین ابران مدال نقره و برنز گرفتند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..