تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حال و هوای انتخابات به موسیقی هم سرایت کرد/ نهمین نشست آیین آواز برگزار شد

حال و هوای انتخابات به موسیقی هم سرایت کرد/ نهمین نشست آیین آواز برگزار شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین عصر سه‌شنبه 26 اردیبهشت نهمین نشست تخصصی آموزشی آیین آواز برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین پیرنیا آهنگساز و نوازنده سنتور وقتی در مقام همراهی با دو خوانندۀ فاضل جمشیدی و جمال‌الدین منبری روی صحنه رفت، درست پس از آنکه چند مضراب بر سنتورش نواخت، آنگاه دست از نواختن کشید و به حاضران گفت: «من امشب دستم به ساز نمی‌رود و نگران نتیجه انتخابات پیش رو هستم. چه خوب است همه ما هنرمندان با تقویت انگیزش افراد دور و برمان و کسانی که دوست‌مان دارند، همگان را به مشارکت در انتخابات تشویق کنیم تا به امید خدا بهترین نتیجه حاصل شود و آینده هنر این سرزمین تحت تأثیر همین نتیجه به خوبی تأمین شود.»

سپس پرنیا آواز منبری و جمشیدی را که مشترکاً در دستگاه سه‌گاه می‌خواندند همراهی کرد. آوازی که بخشی از آن توسط منبری و بقیه توسط جمشیدی اجرا شد و در پایان نیز نوعی سؤال و جواب با تحریر و کلام توسط دو خواننده شکل گرفت.

مبحث فنی و تئوریک این نشست با عنوان زیبایی شناسی آواز ایرانی هم توسط همین دو خواننده و البته با همراهی علی شیرازی خواننده و آواز پژوه برگزار شد.

در ادامه محمدفرزین ذوالقدر به همراه تار ابوالفضل گودرزی و سرانجام نیز رسول رهو در کنار شورانگیز نادر فولادی نسب روی صحنه آمدند تا خاطره هنری انتخاباتی بهار 1396 در ذهن همه حاضران در فرهنگسرا باقی بماند.

دهمین نشست آیین آواز ساعت 18 سه‌شنبه 30 خرداد در فرهنگسرای ارسباران برگزار خواهد شد.

57243




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حال و هوای انتخابات به موسیقی هم سرایت کرد/ نهمین نشست آیین آواز برگزار شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..