تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




تجمع مردم تهران در حمایت از «رئیسی» صدای تغییر را به گوش مسئولان رساند

به گزارش افکارنیوز،

دانیال کنّاربلند قائم‌مقام ستاد مردمی حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی با اشاره به تجمع عظیم مردم تهران در حمایت از حجت‌الاسلام رئیسی، اظهار داشت: حرکت روز گذشته مردم فهیم تهران قطعاً صدای تغییر را به گوش مسئولان رسانده است.

وی افزود: سونامی حضور یکپارچه، انقلابی و گسترده مردم نوید تغییر و بهبود وضع موجود کشور به نفع مردم را می‌دهد و امیدواریم با پیروزی حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات مشکلات معیشتی مردم حل و فصل شود.

قائم‌مقام ستاد مردمی سیدابراهیم رئیسی در پایان گفت: حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای باعث تقویت نظام جمهوری اسلامی و فرصتی دوباره برای احیا این مرز و بوم است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «تجمع مردم تهران در حمایت از «رئیسی» صدای تغییر را به گوش مسئولان رساند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..