تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




۴۴ قطعه موسیقی انتخاباتی در شبکه‌های استانی

انتخابات

با تایید شورای شعر و موسیقی، ۴۴ قطعه موسیقی، سرود و کلیپ از تولیدات مراکز استانی با موضوع انتخابات برای پخش تهیه و تولید و در اختیار شبکه های تلویزیونی و رادیویی استانی و سراسری قرار گرفت.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی معاونت اموراستان‌های سازمان صدا و سیما، طی ۴۰ روز گذشته در بازه زمانی ۱۵ فروردین ماه تا  ۲۵ اردیبهشت ماه سال جاری، از سوی مراکز استان‌ها در مجموع ۸۹ قطعه موسیقی با موضوعات متنوع رسانه‌ای به مدیریت هماهنگی استان‌ها رسید و این آثار طی ۱۲ جلسه شورای شعر و موسیقی ارزیابی شدند.

در نهایت ۶۵ قطعه از این تولیدات مورد تایید و تصویب قرار گرفت که از این میان ۴۴ قطعه از آثار با موضوع انتخابات ۲۹ اردیبهشت ۹۶ هستند؛ این آثار در سامانه آرشیو جامع دفتر موسیقی و سرود ثبت شده و در  دسترس برنامه‌سازان صدا و سیما قرار گرفته است.

این مجموعه در ساختارهای متنوع محلی، سنتی، ارکسترال و تلفیقی تهیه و به زبان‌های فارسی، آذری، کردی، ترکمنی، بختیاری، لری، بلوچی، بندری، بختیاری، گیلکی و ... اجرا شده‌اند؛ علاوه بر آثار موسیقایی، به منظور تهیه کلیپ‌های تلویزیونی ۱۱ قطعه از آثار یاد شده توسط مراکز استانی تصویرگذاری شده که در قالب‌ ۸ کلیپ و ۳ نماهنگ جدید برای پخش از شبکه‌های استانی و سراسری در اختیار برنامه‌سازان سیمای جمهوری اسلانی ایران قرار گرفته‌اند.

همچنین ستاد معاونت امور استان‌ها با هم افزایی ظرفیت‌های استانی و هنرمندان برجسته سراسر ایران ، نسبت به طراحی دو اثر ویژه اقدام و ضمن تهیه سرود در خصوص تولید نماهنگ آن با کیفیت Full HD اقدام کرد. این دو اثر با عناوین « موج حماسه» و «آهنگ همزبانی» مورد تایید ستاد انتخابات سازمان قرار گرفت و از ۲۰ اردیبهشت از شبکه‌های استانی و سراسری روی آنتن رفته است.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «۴۴ قطعه موسیقی انتخاباتی در شبکه‌های استانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..