تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




پوتین: ترامپ اطلاعات فوق سری در اختیار لاوروف قرار نداده است

ولادیمیر پوتین: ترامپ اطلاعات فوق سری در اختیار لاوروف قرار نداده است

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری میزان، «ولادیمیر پوتین» روز چهارشنبه در کنفرانس خبری مشترک پس از دیدار با نخست‌وزیر ایتالیا گفت که دونالد ترامپ در دیدار با سرگئی لاوروف اطلاعات فوق سری در اختیار وی قرار نداده است.

پوتین در واکنش به گزارش‌های اخیر مبنی بر اینکه ترامپ در دیدار با لاوروف اطلاعات محرمانه در اختیار وی قرار داده است، این اتهام را نوعی «از هم گسیختگی سیاسی» عنوان کرد.

رئیس جمهور روسیه اعلام کرد که در راستای اثبات نادرستی گزارش‌های منتشر شده  در این زمینه حاضر است نوار مکالمات دو طرف در این دیدار را به کنگره و سنای آمریکا ارائه دهد.

پوتین گفت: اگر دولت آمریکا این امر را محتمل می‌داند، ما آماده‌ایم فایل صوتی و متن سخنان دو طرف در این دیدار را به سنا و کنگره آمریکا ارائه دهیم.

«یوری اوشاکوف»، مشاور رئیس جمهور روسیه در پی این سخنان پوتین و شفاف‌سازی در این راستا اعلام کرده است که فایل صوتی از این دیدار وجود ندارد و تنها فایل موجود در این باره متن سخنان دو طرف است.

«واشنگتن پست»  اخیرا مدعی شده است که دونالد ترامپ در دیدار با وزیر خارجه و سفیر روسیه در واشنگتن ناخواسته اطلاعات فوق محرمانه‌ای درباره داعش و منطقه در اختیار مقامات روسیه قرار داده‌ است.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «پوتین: ترامپ اطلاعات فوق سری در اختیار لاوروف قرار نداده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..