تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دادستان‌های سوئد آخرین وضعیت پرونده آسانژ را اعلام می‌کنند

جوليان آسانژ

دادستان‌های سوئدی اتهام تجاوز علیه بنیانگذار ویکی لیکس روز جمعه طی کنفرانسی خبری درباره تحولات در این پرونده ۷ ساله صحبت خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری فرانسه، دفتر دادستانی سوئد امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که مقامات قضائی این کشور درباره شرایط این پرونده اطلاع‌رسانی خواهند کرد.

در بیانیه این دفتر جزئیات دیگری منتشر نشده است.

این کنفرانس که پس از ماه سپتامبر سال گذشته اولین کنفرانس خبری در این باره محسوب می‌شود در حالی صورت خواهد گرفت که دادگاه منطقه‌ای استکهلم در حال بررسی درخواست جولیان آسانژ و وکیلش مبنی بر لغو حکم بازداشت او در اروپا هستند.

آسانژ از سال ۲۰۱۲ در سفارت اکوادوور در لندن ساکن شده و تلاش دارد تا از استرداد به سوئد جهت مقابله با اتهاماتش جلوگیری کند؛ اتهاماتی که شخص وی آنها را رد کرده و آنها را سیاسی می‌خواند.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دادستان‌های سوئد آخرین وضعیت پرونده آسانژ را اعلام می‌کنند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..