تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




اطلاعیه در خصوص خبر کذب فیلتر اینستاگرام

کد خبر: ۵۳۳۷۱۳

۸۱  بازدید

با توجه به انتشار اخباری درخصوص فیلتر برخی صفحات اینستاگرام و نسبت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاعیه صادر کرد.

خبرگزاری ایسنا: با توجه به انتشار اخباری درخصوص فیلتر برخی صفحات اینستاگرام و نسبت وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اطلاعیه صادر کرد.

روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات اعلام کرد: در چند روز اخیر، توسط رسانه‌های مخالف دولت خبرهای مختلفی در خصوص محدودیت دسترسی به اینترنت و صفحات اینستاگرام تولید و پخش شده است. از صفحه یک خواننده  تا صفحه یک خبرگزاری.

وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات هرگونه فیلتر این صفحات را تکذیب می کند. از نظر فنی حذف اکانت قطعا از طریق فیلترینگ امکان پذیر نیست. امیدواریم این موضوع یک سناریوی سیاسی برای تخریب فعالیت های دولت نباشد.

در پایان مجددا هرگونه دخالت وزارت ارتباطات در ایجاد محدودیت در دسترسی به این صفحات  شدیدا تکذیب و تاکید می شود؛ وزارت ارتباطات امین همه مردم عزیز ایران است.
طبیعتا پیگیری حقوقی این تهمتها پس از برگزاری شکوهمند انتخابات انجام و گزارش آن به استحضار مردم شریف کشور می رسد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «اطلاعیه در خصوص خبر کذب فیلتر اینستاگرام»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..