تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ترشحات سبز رنگ در بارداری

نصف لیوان سرکه سفید و نصف لیوان آب را با هم مخلوط کنید و با این محلول واژن تان را شستشو بدهید.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: با سلام. من هفته بیست و سه بارداری هستم و در چند ماه اخیر ترشحات سبز رنگ دارم ولی هر چه با ماما و دکترها مطرح می کنم، هیچ دارویی به من نمی دهند. فقط می گویند که هنگام زایمان آنتی بیوتیک می زنیم. من استرالیا زندگی می کنم و سیستم درمانی اینجا خیلی با ایران فرق می کند. بسیار نگرانم چون می دانم که توی ایران این موضوع خیلی جدی گرفته می شود و درمان می شود. آیا این مسئله برای جنینم ضرر دارد؟ چه کار می توانم بکنم؟ متشکرم.

پاسخ دکتر نسرین زارع پور، جراح و متخصص زنان و زایمان:
همانطور که گفتید معمولا ما عفونت در طی دوران بارداری را جدی می گیریم و در صورت لزوم با درمان های دارویی آن را رفع می کنیم. ولی من نمی توانم برای شما از این طریق و بدون معاینه دارو تجویز کنم. بنابراین بهتر است از درمان های خانگی استفاده کنید. نصف لیوان سرکه سفید و نصف لیوان آب را با هم مخلوط کنید و با این محلول واژن تان را شستشو بدهید. نیازی نیست حتما محلول را به داخل واژن تزریق کنید ولی اگر هنگام شستشو کمی از محلول وارد واژن بشود بد نیست. چند روز این کار را انجام بدهید تا ان شاء الله بهبود پیدا کنید. اگر با این روش بهتر نشد حتما مراجعه داشته باشید و در صورت امکان دارو بگیرید.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ترشحات سبز رنگ در بارداری»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..