تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حرکات جنینم را حس نمی کنم

شما باید سونوگرافی بدهید. اگر سونوگرافی نرمال بود فعلا نگران نباشید. اما تا یکی دو هفته دیگر باید حرکات جنین را احساس بکنید.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: من 26 سالم است و اولین بارداری ام را تجربه می کنم. الان21 هفته است که باردارم اما حرکات جنینم را احساس نمی کنم. علت آن چیست؟ اتفاقی برای جنینم افتاده است؟

پاسخ دکتر نسرین زارع پور، متخصص زنان و زایمان:
شما باید سونوگرافی بدهید. اگر سونوگرافی نرمال بود فعلا نگران نباشید. اما تا یکی دو هفته دیگر باید حرکات جنین را احساس بکنید. معمولا ما انتظار داریم خانم باردار در 27 ماهگی حرکات جنینش را احساس کند. ولی بعضی وقت ها در بارداری اول خانم ها یک کم دیرتر متوجه حرکات جنین می شوند. زیاد نگران نباشید. حرکت جنین گاهی مانند ضربه های خیلی ریز است یا مثل اینکه ماهی در آب حرکت می کند. گاهی هم 1 تا 2 هفته در سن بارداری اشتباه می شود. ممکن است جنین از آنچه شما تصور می کنید از نظر سن و هفته بارداری کوچکتر باشد. به هر حال سونوگرافی بدهید تا هم سن دقیق جنین و هم وضعیت سلامتی اش مشخص بشود.

 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حرکات جنینم را حس نمی کنم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..