تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




«سینه ایران» همکار جشنواره‌ی فیلم تورنتو شد


به نقل از سایت جشنواره فیلم تورنتو، جشنواره‌ی «سینه ایران تورنتو» در کنار جشنواره‌های معتبری همانند جشنواره بین‌المللی فیلم مستند تورنتو (هات داکس) به  عنوان یکی از جشنواره‌های همکار جشنواره بین‌المللی تورنتو معرفی‌ شد.

«سینه ایران» همکار جشنواره‌ی فیلم تورنتو شد
جشنواره‌ی «سینه ایران» دو سال پیش به همت جمعی از منتقدین و علاقه‌مندان سینمای ایران در تورنتو شکل گرفت و آن‌طور که گفته می‌شود، طی‌ این مدت با استقبال جامعه ایرانی‌ و غیر ایرانی‌ ساکن تورنتو روبرو شده است.

حامد بهداد ،  فرهاد اصلانی ، بهرام رادان ، ساره بیات ، شهرام مکری ، گوهر خیر اندیش ، امیر پروین حسینی و سودابه مرادیان و بسیاری دیگر از هنرمندان با نمایش آثار، برگزاری  جلسات پرسش و پاسخ در این چند سال در جشنواره سینه ایران شرکت کرده‌اند. 

جشنواره سینه ایران با  هدف اولیه معرفی بهتر سینمای ایران به‌ جامعه غیر ایرانی‌  تشکیل شد.

طبق اعلام برگزارکنندگان؛ «همکاری نزدیکتر جشنواره تورنتو و جشنواره سینه ایران این امکان را به‌ جشنواره سینه ایران می‌دهد که به شکلی موثرتر به معرفی فیلمهای ایرانی در بین مخاطبین غیر ایرانی بپردازد، یکی از اهداف دیگر این رویداد، معرفی طیف متنوعی از سینمای ایران در کانادا بوده و از این رو این جشنواره کار خود را به ژانر خاصی از سینمای ایران محدود نکرده است.»

امیر گنجوی، مدیر این رویداد سینمایی اعلام کرد که جشنواره "سینه ایران تورنتو" امسال در تاریخ ١٧تا ١٩ نوامبر (6 تا 8 آذر) در تورنتو و در محل اصلی جشنواره‌ی تورنتو برگزار خواهد شد و تیم اجرایی از هم اکنون در حال برنامه‌ریزی جشنواره هستند.

منبع:برترین ها




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر ««سینه ایران» همکار جشنواره‌ی فیلم تورنتو شد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..