تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد درکرمان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان رودبارجنوب از شناسایی باند بین المللی قاچاق موادمخدر خبر داد و گفت: در درگیری مسلحانه سربازان گمنام امام زمان (عج)، این باند منهدم و یک شرور مسلح به هلاکت رسید.

به گزارش بولتن نیوز، روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان سهراب سالاری افزود: طی یکسری اقدامات فشرده اطلاعاتی از سوی سربازان گمنام امام زمان (عج) در اداره کل اطلاعات استان کرمان مشخص شد بخش عمده فعالیت اعضای این باند در کشور پاکستان بوده است.
وی با اعلام اینکه اعضای این باند مجهز به انواع مختلف سلاح های جنگی بوده اند تصریح کرد: قاچاقچیان قصد انتقال محموله سنگین 900 کیلوگرمی مواد مخدر از نوع تریاک را به استان های مرکزی کشور داشتند که با هوشیاری سربازان گمنام امام زمان (عج) در استان کرمان زمین گیر شدند.
سالاری ادامه داد: پس از شناسایی و رصد کامل فعالیت این باند، ضربه به این باند در دستور کار دستگاه اطلاعاتی و امنیتی استان قرار گرفت و شامگاه گذشته طی یک درگیری و تعقیب و گریز مسلحانه که به مدت 2 ساعت در منطقه چاه بلوچ از توابع شهرستان رودبارجنوب به طول انجامید، باند مذکور منهدم شد.
وی عنوان کرد: در این عملیات یکی از اشرار مسلح به ضرب گلوله به هلاکت رسید و خودروی حامل موادمخدر نیز کشف و ضبط شده است.

استان کرمان به دلیل موقعیت جغرافیایی و همجواری با استان های هم مرز با کشورهای افغانستان و پاکستان محل ترانزیت موادمخدر به سایر استان های کشور است و دستگاه های انتظامی و امنیتی استان کرمان همواره در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر بوده اند.

مرکز شهرستان رودبارجنوب در 330 کیلومتری جنوب کرمان است.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «انهدام باند بین‌المللی قاچاق مواد درکرمان»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..