تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت بیش از پنج هزار جانباز از حجت‌الاسلام رئیسی

به گزارش مشرق، بیش از پنج هزار نفر از جانبازان از حجت‌الاسلام رئیسی حمایت کردند.

متن این بیانیه بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

در آستانه برگزاری حماسه باشکوه ملت ایران در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و لزوم حمایت ازداوطلبی با قابلیت ها و گفتمانی در طراز جایگاه شایسته انقلاب اسلامی ، جانبازان هشت سال دفاع مقدس در این مقطع تاریخی و با توجه به بررسی های فراوان و شناخت کافی از مقطعی که در آن هستیم جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی را شایسته اداره جامعه اسلامی به منظور تحقق عدالت اجتماعی ، مبارزه با فساد، حمایت از محرومان ، ارتقاء منزلت ، عزت و کرامت ملت ایران در عرصه های جهانی می دانیم و حمایت قاطع خود را از ایشان اعلام می نماییم.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت بیش از پنج هزار جانباز از حجت‌الاسلام رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..