تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




استقبال پرشور مردم از حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد

حجت الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل در بدو ورود به مشهد در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

به گزارش قدس آنلاین به نقل از مهر، حجت الاسلام رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری دقایقی قبل در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد مورد استقبال گسترده اقشار مختلف مردم قرار گرفت.

جمع گسترده ای شهروندان مشهدی از ساعات قبل برای استقبال از حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد مشهد حضور یافته بودند.

طبق اعلام ستاد انتخابات حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی در خراسان رضوی، این کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری تا ساعاتی دیگر در جمع هواداران خود در محل عرصه میدان شهدا سخنرانی می کند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «استقبال پرشور مردم از حجت الاسلام رئیسی در فرودگاه شهید هاشمی نژاد»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..