تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آیت‌الله ممدوحی: رئیسی به احتمال قوی در دور اول برنده انتخابات است/ قیام تهرانی‌ها در حمایت از رئیسی

به گزارش بی باک، 29 اردیبهشت 1396 انتخابات ریاست‌جمهوری دوازدهم و پنجمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا برگزار می‌شود.

طبق برنامه اعلام‌شده توسط وزارت کشور، روز 22 فروردین، دستور شروع انتخابات توسط وزیر کشور صادر و از همان روز نیز هیئت اجرایی توسط فرمانداری‌ها تشکیل و ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری نیز آغاز شد.

ثبت‌نام‌ داوطلبان از روز 22 فروردین آغاز شده و تا 26 فروردین به‌مدت 5 روز ادامه خواهد یافت؛ همچنین با پایان یافتن زمان ثبت‌نام از داوطلبان انتخابات ریاست‌جمهوری، کار شورای نگهبان رسماً آغاز می‌شود و از 27 تا 31 فروردین، این شورا بی‌وقفه کار بررسی صلاحیت‌های کاندیداهای ریاست‌جمهوری را ادامه می‌دهد که این زمان 5روزه تا 5 روز دیگر هم طبق قانون قابل تمدید است، اما نهایتاً وزارت کشور در روز 6 تا 7 اردیبهشت، موظف است اسامی نهایی نامزدهای احراز صلاحیت شده ریاست‌جمهوری 96 را اعلام رسمی کند.

در ادامه این روند نیز کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری طبق اعلام قبلی می‌توانند از 8 تا 27 اردیبهشت 96 به تبلیغ برنامه‌های خود بپردازند، اما این تبلیغات در روز 28 اردیبهشت پایان خواهد یافت و نهایتاً در روز 29 اردیبهشت سال 96 انتخابات دوازدهمین دوره ریاست‌جمهوری اسلامی ایران در سراسر کشور برگزار می‌شود.

گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم برای دسترسی آسان مخاطبان، مهمترین اخبار رسمی و غیررسمی مربوط به انتخابات ریاست‌جمهوری 96 و پنجمین دوره انتخابات شوراهای شهر و روستا را به‌صورت زنده در همین خبر به‌روز رسانی می‌کند.

برای مشاهده اخبار جدیدی که در این خبر قرار داده شده، صفحه خود را به‌روز رسانی کنید . . . .

26 اردیبهشت

 

 

محمد محمودی شاه‌نشین رئیس هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا از تأیید صلاحیت بیش از 200 هزار داوطلب انتخابات در شوراهای روستا خبر داد. (لینک)

13:45

گزارش: خبرهای رسیده حکایت از این دارد که حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری دست به دامان برخی چهره‌های نظام از جمله سید حسن خمینی برای کسب رای شده است. (لینک)

13:33

 

گزارش: اقدام روز گذشته قالیباف و حمایت وی از رئیسی، شوکی را به فضای جامعه وارد کرد که به اذعان بسیاری از صاحب‌نظران کار انتخابات را چند روز قبل از 29 اردیبهشت به نفع جبهه انقلاب به اتمام رساند. (لینک)

13:06

پرویز سروری رئیس ستاد لیست خدمت با بیان اینکه احزاب در "لیست خدمت" سهم ندارند، خواستار جدا شدن برگزاری انتخابات شورا‌ها از انتخابات سراسری شد. (لینک)

13:01

آیت‌الله ممدوحی عضو ارشد جامعه مدرسین با بیان اینکه من احتمال قوی می‌دهم حجت‌الاسلام رئیسی در دور اول رای بیاورد، می‌گوید: امیدواریم امروز در مصلای تهران نیز شاهد جمعیت گسترده باشیم. آرای قالیباف همه به سبد رئیسی خواهد ریخت و ستادهای قالیباف و رئیسی در هم ادغام شدند. (لینک)

12:45

جبهه مردمی با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: بصیرت مثال‌زدنی دکتر محمد باقر قالیباف برای همگرایی جبهه انقلاب، حجت را برای همه ما وفاداران به نظام اسلامی تمام کرده است. او راه عبور عزتمندانه و شرافتمندانه ملت ایران از ظلمت اشرافیت و ناکارآمدی را هموار کرد و این هنر و موقعیت شناسی جبهه یاران انقلاب اسلامی را میطلبد که در آخرین ساعات باقی مانده با هوشمندی و بصیرت، عمود خیمه‌های قبیله اشراف را به زیر بکشند. (لینک)

12:38

خانواده شهید اندرزگو از شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی، حمایت قاطع خود را از حجت‌الاسلام رئیسی اعلام کردند. (لینک)

12:35

سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفته است: آقای روحانی اجتماعات عظیم سراسر کشور را ندیده می‌گیرد و برای نشنیدن حرف مردم، می‌گوید با اتوبوس آمده‌اند. (لینک)

12:32


همایش بزرگ نیروهای انقلاب با حضور محمدباقر قالیباف و حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عصر امروز (سه شنبه 26 اردیبهشت) ساعت 16:30 در مصلی بزرگ امام خمینی برگزار می‌شود. (لینک)

11:27

محمد مهدی عراقی فرزند شهید عراقی در نامه‌ای به روحانی به اظهارات اخیر وی واکنش نشان داد و این‌گونه اظهارات را زیرسؤال بردن عمر انقلاب اسلامی دانست. (لینک)

10:13

آیت الله سید مصطفی موسوی اصفهانی عضو ارشد جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به انصراف قالیباف به نفع رئیسی گفته است: این اتفاق باعث برکت برای خود آقای قالیباف است و قطعاً ایشان نزد خدای متعال مأجور است. با این اقدام اکثر رأی‌های آقای قالیباف به‌سوی حجت الاسلام رئیسی خواهد رفت؛ خدا کمک کند نتیجه نهایی، ریاست جمهوری حجت الاسلام رئیسی است. (لینک)

1:25

سعید حدادیان مداح اهل بیت علیهم السلام با صدور پیامی از اقدام انقلابی قالیباف قدردانی کرد. (لینک)

00:49

دومین مستند انتخاباتی سید ابراهیم رئیسی

00:02

 

 

 

 

 

 

 

 

25 اردیبهشت


کاندیداهای جبهه انقلاب "برای کنار زدن دولت ناکارآمد"، اتحاد کردند. محمدباقر قالیباف به نفع سیدابراهیم رئیسی کناره‌گیری کرد. (لینک بیانیه)

15:07

سید مصطفی هاشمی طبا کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: آقای روحانی و جهانگیری تنها از اقدامات انجام شده مانند برجام و خطراتی که از سر کشور رفع شد و کاهش تورم صحبت می‌کنند. (لینک)

13:36

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: تقسیم یارانه‌ها در شب انتخابات توهین به مردم است و تنها کار دولت یازدهم تکذیب تعطیل شدن کارخانه‌ها بود. (لینک)

13:15

محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه اشرافی‌گری و تاجرصفتی اجازه نمی‌دهد که شما برای مردم کار کنید، می‌گوید: این دولت امروز چون کارنامه قابل قبول ندارد متوسل به دیگران می‌شود و تلاش می‌کند بار دیگر رای عاریه‌ای برای خودش جمع کند. (لینک)

12:42

گزارش: برخی از مردمی که پیشتر یارانه‌شان حذف و در روزهای گذشته مجدادا وصل شده اعلام کردند: دولتی که شب انتخابات یارانه ما را وصل می‌کند، پس از پیروزی مجداد آن را قطع می‌کند. (لینک)

12:37

استقبال پرشور مردم رشت از قالیباف

12:03

حسین هاشمی استاندار تهران گفته است: تاکنون مشکل امنیتی گزارش نشده اگر هم موردی بوده به مسائل حاشیه‌ای مربوط می‌شود. (لینک)

11:32

سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفته است: چون برنامه‌ پنج ساله را برای اولین بار در تارخ کشور، رئیس مجلس به جای دولت ابلاغ کرد. معلوم است که تصمیمی برای اجرای برنامه ندارید. (لینک)

11:29

استقبال پرشور از رئیسی در یاسوج

11:16

علی پورعلی مطلق دبیر ستاد انتخابات کشور با بیان اینکه بیش از 63 هزار 429 شعبه اخذ رای در سراسر کشور داریم، از چاپ 200 میلیون تعرفه انتخاباتی خبر داده و گفته است: بیش از  130 هزار صندوق رای در سراسر کشور خواهیم داشت. (لینک)

10:11

احسان قاضی‌زاده‌ هاشمی رئیس کمیسیون تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: اگر رسانه‌ای درباره انتخابات، دروغ یا خبر نادرست انصراف نامزدی را منتشر کند، مجرم است. (لینک)

9:55

سید مصطفی آقامیرسلیم گفته است: هرگونه استفاده از بیت‌المال، مقدسات و گروه‌های اجتماعی از نظر بنده ممنوع است. آقای روحانی اتوبوس می‌گیرد و دانش‌آموزان را از مدارس جمع می‌کند و به ورزشگاه می‌آورد. این کارها خلاف است و استفاده از راه‌های دیگر نیز خلاف است. (لینک)

5:09

مولوی نذیراحمد سلامی نماینده مردم سیستان و بلوچستان در مجلس خبرگان گفته است: زندگی مردم سیستان و بلوچستان در دولت یازدهم "رنج‌آور" بود ولی "رئیسی" ‌بیش از دیگران به داد محرومان می‌رسد. (لینک)

1:04

24 اردیبهشت

 

اختلافات و سهم‌خواهی‌ها به قدری در لیست شواری شهر اصلاح‌طلبان شدت گرفته که حتی امروز رئیس دولت اصلاحات در پیام 8 دقیقه‌ای خود حاضر نشد نامی از لیست هم طیفان خود بیاورد. (لینک گزارش)

18:02

محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری در شیراز گفته است: مشکل اصلی ما ناکارآمدی مدیرانی است که اکنون مدیریت می‌کنند. (لینک)

17:38

خبرهای رسیده حکایت از این دارد که حسن روحانی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری که به دلیل بداخلاقی‌های اخیر در مناظرات زنده تلویزیونی دچار ریزش شدید آرا شده بود، دست به دامن برخی چهره‌های سیاسی شده تا وضعیتش را بهتر کند. (لینک)

14:35

پس از خانواده شهید همت، خانواده شهیدان مفتح و کشوری هم هرگونه حمایت از حسن روحانی در انتخابات پیش‌رو را تکذیب کردند.

14:23

فرهاد تجری سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از تشکیل ستاد پیشگیری از وقوع جرائم انتخاباتی با حضور دستگاه‌های ذیربط در قوه‌قضائیه خبر داد.(لینک)

14:18

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفته است: دولتی‌ها در ماه‌های پایانی فعالیتش عجول شدند و کارهای ضعیفی برای مقابله با ریزگردها انجام دادند. دولت اگر از چهار سال پیش اقدام می‌کرد شاهد چنین وضعیتی نبودیم، برای حل قاطع مشکل گردوغبار نیازمند دوره 3 یا 4 ساله است. (لینک)

10:56


محمد رضا باهنر دبیرکل جبهه پیروان می‌گوید: وضعیت طوری است که آراء جبهه اصلاحات و اعتدال تقریباً تثبیت شده و رشدی نداشته، اما مجموع آراء کاندیداهای جبهه مردمی از رای روحانی و جهانگیری در حال پیشی گرفتن است لذا مرحله دوم رفتن انتخابات قطعی است. (لینک)

10:47

برنامه‌های امروز کاندیداهای ریاست جمهوری در رسانه ملی
حجت‌الاسلام حسن روحانی/ رادیو جوان - ساعت 10:00
حجت‌الاسلام حسن روحانی/ رادیو معارف - ساعت 11:00
حجت‌الاسلام حسن روحانی/ شبکه چهارم سیما (پاسخ به سؤالات کارشناسان) - ساعت 18:00
محمدباقر قالیباف/ رادیو معارف - ساعت 18:00
اسحاق جهانگیری/ رادیو جوان - ساعت 19:00
سیدمصطفی میرسلیم/ شبکه خبر سیما - ساعت 21:30
حجت‌الاسلام سیدابراهیم رئیسی/ شبکه اول سیما (مستند انتخاباتی) - ساعت 22:00
محمدباقر قالیباف/ شبکه جهانی جام‌جم - ساعت 00:30

10:04

حمیدرضا ترقی عضو شورای مرکزی حزب موتلفه با بیان اینکه اقبال عمومی مردم در شهرستان‌ها و استان‌ها به کاندیداهای اصول‌گرا و انقلابی بی‌سابقه است، گفته است: هر 3 کاندیدای اصولگرا در صحنه انتخابات می‌مانندو احتمال رفتن به دور دوم زیاد است.(لینک)

10:01

150 هزار تومان "یارانه"، 250 هزار تومان "کارانه" و ایجاد 5 میلیون شغل برنامه قطعی قالیباف اعلام شد. (لینک)

7:12

 

23 اردیبهشت

شعار اردبیلی‌ها: «شعار هر ایرانی، خداحافظ روحانی» + فیلم

19:45

سید ابراهیم رئیسی در گفتگوی تلویزیونی شبکه 3 گفته است: روحانی رئیس ستاد مبارزه با موادمخدر است اما فقط در 2 جلسه شرکت داشته است. (لینک)

19:32

حسن روحانی می‌گوید: ما تنها به رفع تحریم هسته‌ای قانع نیستیم و باید همه تحریم‌ها برطرف شود. ما در دولت با ساختن اجماع ملی و همکاری قوای دیگر و رهنمودهای مقام معظم رهبری راه شکستن تحریم‌ها را ادامه خواهیم داد. (لینک)

19:16

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای ریاست‌جمهوری دوازدهم گفته است: برخی وزرا مثل نعمت‌زاده عضو هیات مدیره 90 شرکت است. نمی‌توان در کابینه دولت کاسبی‌کردن و خدمت‌کردن را با هم جمع کنیم. (لینک)

18:40


سیدمصطفی هاشمی‌طباء کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگو با بی باک، درباره شایعه انصرافش از کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری، این خبر را تکذیب کرد. هاشمی‌طباء گفته است: قصدی برای انصراف از رقابت‌های انتخاباتی ندارم. (لینک)

18:04

محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف می‌گوید: ادعاهای دولتی‌ها مبنی بر اعتقاد به آزادی بیان و آزادی مخالف امری خنده‌دار است. (لینک)

17:40

جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در بیانیه‌ای تأکید کرد: مصوبه اکثریت اعضاء نسبت به اصلح بودن حجت‌الاسلام رئیسی بر قوت خود باقیست. (لینک)

17:39

سید ابراهیم رئیسی در اجتماع پرشور مردم اردبیل گفته است:‌ آقایان بدانند سینه من پر اسرار است اگر قرار باشد لب به سخن باز کنم هیچ کس نمی‌تواند حرفی بزند؛ اما اخلاق به من اجازه نمی‌دهد. (لینک)

17:30

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: قرار نیست در مناظرات حرف‌هایی زده شود که سندیت ندارد. دیروز آقای جهانگیری عدد و رقمی را در مناظره گفتند و حرفی زدند که دادستان کل کشور و دادستان تهران قبلا آن حرف را رد کرده بودند و گفته بودند که این عدد و رقم وجود ندارد. با این وجود ایشان مجددا آن عدد و رقم را تکرار کردند که طبیعتا یا یک تخلف آشکار و دروغ بزرگ است. (لینک)

16:38

نماینده نماینده محمد باقر قالیباف در کمیسیون نظارت بر تبلیغات انتخابات در نامه‌ای به دادستان کل کشور خواستار فیلتر شدن سایت کاروزی دولت شد. پیش از این نیز، تنها چند روزبعد از راه‌اندازی سامانه کارانه توسط قالیباف، این سایت با فشار دولت یازدهم، فیلتر شده بود. (لینک)

16:30

حمید کهرام رئیس سابق مؤسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی که به دلیل «ری‌لیبل» کردن واکسن‌های تاریخ مصرف گذشته پرونده‌اش به سازمان تعزیرات حکومتی رفته بود، مسئولیت ستاد روحانی را در خوزستان برعهده گرفت. (لینک)

16:30

محمدامین توکلی نماینده حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی از کاندیداهای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در نامه‌ای به رئیس سازمان صدا‌وسیما، خواستار برگزاری مناظره بین «رئیسی» و حجت‌الاسلام حسن روحانی شد. (لینک)

16:03

سید ابراهیم رئیسی کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری با بیان اینکه امروز عشایر ذخیره انقلابند و حرف آنها باید شنیده شود، گفته است: حضور مردم سایه جنگ را برداشته نه یک قرار داد. (لینک)

14:42

شمارش معکوس برای انصراف اسحاق جهانگیری که از همان ابتدا بسیاری گفته بودند که برای کمک به روحانی و پوشش وی در مناظرات انتخاباتی وارد عرصه انتخابات شده‌ است، آغاز شده است. (لینک)

14:28

کانون فرهنگی تبلیغی بصیرت به مناسبت هفته جوان و با توجه به در پیش بودن دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، با هدف هر چه پرشورتر شدن برگزاری این مهم، در نظر دارد همایش طنز انتقادی "دکتر خداحافظ" را با تاکید بر مشکلات و دغدغه‌های جوانان، با حضور چهره‌های مطرح سیاسی، فرهنگی، سینمایی و جوانان و دانشجویان محترم برگزار کند. (لینک)

14:26

براساس اخبار خبرنگار تسنیم، اخیراً پس از گذشت حدود 10 ماه از افشای نجومی‌بگیران دولت یازدهم، برخی از آنها در ستاد روحانی مشغول به فعالیت شده‌اند. یکی از نجومی‌بگیران ستاد حسن روحانی، علی رستگار سرخه‌ای مدیرعامل معزول بانک ملت است که به‌دلیل انتشار فیش حقوقی که ماهانه 37 میلیون تومان دریافتی داشته و کمک 50میلیاردی‌اش به یکی از نزدیکان رئیس جمهور عزل شد. (لینک)

14:21

14:14

محمدعلی وکیلی سخنگوی ستاد انتخابات حسن روحانی گفته است: از هر رفتار غیرقانونی در ستاد انتخاباتی حجت‌الاسلام روحانی پرهیز داریم. (لینک)

13:57

عباسعلی کدخدایی سخنگوی شورای نگهبان از آمادگی این شورا برای حضور نمایندگان کاندیداهای انتخابات ریاست‌جمهوری در روز اخذ رأی در شورای نگهبان خبر داد. (لینک)

13:48

خبرگزاری تسنیم از شهرکرد گزارش داده که، مناظره شب گذشته و اخلاقمداری رئیسی، موجب افزایش 2 برابری استقبال از وی در شهرکرد شده است. (لینک)

13:33

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری در گفت‌وگویی در پاسخ به سؤالی درباره شکایت از اسحاق جهانگیری، اظهار داشت: موضوع ماجرای شکایت دیروز بنده از جهانگیری، مربوط به مطلبی است که براساس اعداد و ارقام کذب بیان کرده بود. (لینک)

13:22

گزارش: با انتشار لیست «شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان» برای انتخابات شهر تهران اعتراض‌ها به این لیست بالا گرفت. (لینک)

13:05

اسحاق جهانگیری کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: اگر به توافق و ائتلافی برسیم، براساس ائتلاف عمل خواهیم کرد، وگرنه همین مسیر را جلو می‌بریم. (لینک)

13:04

گزارش خبرنگاران تسنیم در استانهای مختلف حاکی از آن است که بسیاری از مردم که برای شنیدن برنامه ها و رویکردهای کاندیداها پای گیرنده های تلویزیون نشسته بودند، معتقدند که اسحاق جهانگیری و حجت الاسلام روحانی با کشاندن مسئله به موضوعات حاشیه ای و جاروجنجال تمام تلاششان بر آن بوده است که کاندیداهای رقیب نتوانند برنامه های ایجابی خود برای بیرون آوردن کشور از وضعیت اسفناک اقتصادی کنونی را به گوش مردم برسانند.

برآورد عموم خبرنگاران تسنیم در استانهای مختلف حاکیست: یک جمع آوری میدانی از بازخوردهای مناظره شب گذشته آن است که هرچند جهانگیری و روحانی با رویکرد نه چندان اخلاقی سعی کردند فضا را به سمت مشاجرات فردی بکشانند، اما پاسخ های مهم و روشنگرانه ای از سوی محمدباقر قالیباف و سیدابراهیم رئیسی دریافت کردند. موضوع ویژه خواری برخی اعضای کابینه و رانت سیستمی در دولت یازدهم و همچنین املاک نجومی روحانی و جهانگیری در افکار عمومی ثبت شد و کاندیداهای رقیب دولت علیرغم میل اولیه برای ورود به مباحث فردی، با شروع این مسئله از سوی کاندیداهای مدافع وضع موجود توانستند روشنگری های مهمی داشته باشند. (لینک)

9:17

 

 

20 اردیبهشت

مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل وزارت کشور در پی اظهار برخی مطالب خلاف واقع از سوی چند چهره فعال در ستادهای تبلیغاتی یک یا دو نامزد محترم انتخابات ریاست‌جمهوری با ادعای دخالت برخی از بخشداران محترم برای جهت‌دهی به آراء روستائیان منتشر شده، با رد این اظهارات، بر ضرورت مسئولیت‌شناسی و پایبندی به بدیهیات اخلاقی از سوی فعالان ستادهای تبلیغاتی و هواداران نامزدها تاکید شده است. در این یادداشت رسانه‌ای، ضمن تکذیب کامل این اظهارات، از مدعیان خواسته شده است مستندات ادعای مطرح شده در این‌باره را در اسرع وقت به ستاد انتخابات کشور ارائه نمایند. (لینک)

20:08

سید ابراهیم رئیسی می‌گوید: امروز نیمی از صنعت کشور تعطیل شده و 17 هزار کارگاه تعطیل شده است و این وضعیت چطور قابل تحمل است؟ اگر بخشی از نقدینگی اگر به بخش تولید می‌رفت امروز شاهد چنین وضعیتی برای بیکاری جوانان نمی‌بودیم. (لینک)

19:08

عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح طلب گفته است: ظرفیت دو دوره‌ای شدن بدون تردید وجود دارد و کسی نمی‌تواند این را رد کند، اما اینکه کسی قطعاً بگوید دو دوره‌ای می‌شود باید بگویم خیر. (لینک)

18:57

محمد باقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: امروز کشور نیازمند جهاد ضددروغ است. جناب آقای روحانی از شما خواهش می‌کنیم صبر و تحمل کنید و به جای عوام فریبی و حرفهای حاشیه‌ای بگویید برای این مردم و ملت در چهار سالی که گذشته است- با وجود وعده‌هایی که خودتان به این مردم داده‌اید- چه کرده‌اید؟ (لینک)

18:26

گردهمایی نیروهای قراردادموقت صنایع نفت جنوب با موضوع "نقش و جایگاه مشارکت عمومی در صحنه ملی انتخابات 96" ساعت 20 امشب در مجموعه 2000 واحدی نفت اهواز برگزار می‌شود. قرار است که در این همایش، بیژن زنگنه وزیر نفت دولت یازدهم بر خلاف قانون، در این گردهمایی به سخنرانی بپردازد. (لینک)

18:08

محمد نبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه با بیان اینکه روحانی رقبای خود را بدون ارائه حتی یک سند متهم به کاسبی‌تحریم می‌کند، گفته است: این در حالی است که او از کاسبی برخی وزرای خود هیچ حرفی نمی‌زند. (لینک)

18:07

عباسعلی کدخدایی سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات با بیان اینکه گزارش‌هایی از برخی تخلفات تبلیغاتی نامزدها و یا ستادهای آنها واصل شده است، گفته است: گزارش این تخلفات به قوه‌قضائیه و وزارت کشور ارسال شده است. (لینک)

18:04

انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری در 103 کشور و 132 نمایندگی با 286 صندوق رای در کشورهای مختلف برگزار خواهد شد. (لینک)

17:39

علی غلامی سخنگوی ستاد انتخاباتی رئیسی لیست‌های منتشر شده در برخی سایت‌های اینترنتی با عنوان کابینه سیدابراهیم رئیسی را حدس و گمانه‌زنی رسانه‌ها توصیف کرد. (لینک)

16:49

محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در حاشیه جلسه امروز هیئت دولت به خبرنگاران گفته است:‌ من معتقد هستم انتخابات در دور اول با رای بالای 50 درصد برگزار خواهد شد و به نظر من قطعا فردای انتخابات آقای روحانی بالای 50 درصد رای خواهد داشت. به نظر من در دور اول نتیجه انتخابات مشخص خواهد شد و معتقد هستم انتخابات به دور دوم کشیده نمی‌شود. (لینک)

16:45


پس از اعلام خبری در رسانه‌ها مبنی بر تهدید روستاییان توسط برخی حامیان حسن روحانی مبنی بر اینکه "این دولت حتما دو دوره‌ای است و اگر رای اول در هر روستا، حسن روحانی نباشد بودجه و رسیدگی به آن روستا در دور بعدی قطع خواهد شد"، حالا موضوع وام فوری شب انتخاباتی به دهیاران مطرح شده است.

براساس نامه شماره 90/100/ مورخ 96/02/11 مدیر عامل پست بانک ایران، به کلیه دهیاران کشور اعم از پاره وقت و تمام وقت با قید فوریت مبلغ 100 میلیون ریال تسهیلات از طریق شعب پست بانک ایران پرداخت خواهد شد. (لینک)

16:44

همایش «دختران شهر» فردا از ساعت 9 صبح  الی 13 فردا در مجموعه شهدای هفتم تیر با حضور محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین دروه انتخابات ریاست جمهوری برگزار می‌شود.
16:24

احمد توکلی احمد توکلی در واکنش به اظهارات ساختارشکنانه حسن روحانی نوشت: فاین تذهبون؟ از راهی که در پیش گرفته اید بازگردید که این راه برای شما در دنیا و آخرت جز خذلان و برای ملت و نظام، جز خسارت در پی نخواهد داشت.
او گفته که، اگر شما راست بگویید، با آن سابقه سطوح بالای امنیتی، در خیر و شر کارکرد نظام در بالاترین سطح شریک هستید و نمی توانید مدعی کسی باشید و اگر این سخنان تهمت و توهینی بیش نباشد-که چنین است- که برای جلب رأی مخالفان نظام بر زبان جاری میکنید، وای به حال شما. (لینک)

16:03

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفته است: متاسفانه دولت فقط خودش را اداره کرد نه کشور را. نتیجه وضع امروز ما این شده است که خیلی از خانواده‌ها از هم پاشیده شده‌اند. (لینک)

15:56

امام خامنه‌ای در بیانات مهمی درباره انتخابات فرمودند: هدف کوتاه مدت دشمن «برهم زدن امنیت و ایجاد آشوب و فتنه» است. (متن کامل بیانات)

13:28

آیت‌الله نوری همدانی از مرجع تقلید شیعیان می‌گوید: متأسفانه در تبلیغات انتخاباتی شاهد تهمت، دروغ و تخریب دیگران هستیم، کلمه‌ای که دردآور است این است که می‌گویند 38 سال مردم را زندان و اعدام بردید، دستاوردهای 38 سال را با همه برکات و ثمرات آن زیر سؤال بردن است. (لینک)

13:17


لیست انتخاباتی اصولگرایان برای انتخابات شورای شهر تهران با نام "لیست خدمت"منتشر شد.

10:34


مراسم روز گذشته حامیان روحانی با حضور وی یک میهمان ویژه داشت؛ فاطمه حسینی دختر مرد نجومی‌بگیر دولت یازدهم با حضور در این مراسم به جمع حامیان روحانی پیوست. (لینک)

9:49

حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور صبح امروز(چهارشنبه 20 اردیبهشت) با حضور در مجلس شورای اسلامی پیش از برگزاری صحن علنی پارلمان با جمعی از نمایندگان دیدار و گفت‌وگو کرد. (لینک)

8:25

برنامه‌های امروز کاندیداهای ریاست جمهوری در صدا و سیما
1- محمدباقر قالیباف/ رادیو ورزش - ساعت 9:00
2- سید ابراهیم رئیسی/ رادیو معارف - ساعت 11:00
3- سیدمصطفی میرسلیم/ رادیو معارف - ساعت 18:00
4- سیدابراهیم رئیسی/ شبکه خبر سیما - ساعت 21:30
5- سیدمصطفی میرسلیم/ شبکه اول سیما (مستند انتخاباتی) - ساعت 22:00
6- حسن روحانی/ شبکه جهانی جام‌جم - ساعت 00:30

1:04

سید مصطفی هاشمی طبا کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: من با توزیع عمومی یارانه مخالف هستم و معتقدم یارانه را باید به سازمان‌های حمایتی اختصاص داد. (لینک)

00:07

 

 

 

 

 

 

 

19 اردیبهشت

روزنامه کانادایی «گلوب اند میل» گزارش داده دولت فدرال کانادا به ایران اجازه استقرار صندوق‌های رأی در این کشور برای انتخابات آتی ریاست‌جمهوری ایران را نخواهد داد. یک منبع نزدیک به موضوع اعلام کرد دولت کانادا با توجه به اینکه از کشورهای خارجی می‌خواهد صندوق‌های اخذ رأی را در مقرهای دیپلماتیک خود مستقر کنند و ایران با کانادا روابط دیپلماتیک ندارد، به همین دلیل درخواست ایران رد شده است. (لینک)

23:11

اعضای لیست 21 نفره اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر انتخاب شدند: احمد مسجدی‌جامعی، شهربانو امانی، بهاره آروین، ناهید خداکرمی، مجید فراهانی، حسن رسولی، حجت نظری، ابراهیم امینی، خلیل‌آبادی، الهام فخاری، زهرا صدراعظم نوری، آرش میلانی، محمدجواد حق‌شناس، محمد سالاری، افشین حبیب‌زاده، زهرا نژادبهرام، علی اعطاء، محسن هاشمی‌رفسنجانی، محمد علیخانی، محمود میرلوحی، سیدمعروف صمدی.

20:38

مصطفی تاجزاده از عناصر افراطی اصلاح‌طلب و از طراحان فتنه 78 و 88، پیشنهاد کرده که در روزهای آینده طرفداران و حامیان روحانی برای رادیکال‌کردن فضای انتخاباتی از یکی از خیابان‌های اصلی تهران تا یک میدان مشهور پایتخت، "زنجیره‌ انسانی" و "کارناوال" تشکیل بدهند. (لینک)

20:06

متین منتظمی دبیرکل اتحادیه جامعه اسلامی دانشجویان گفته است: فکر نمی‌کنیم آقای روحانی و جهانگیری بتوانند دارایی‌های خود را اعلام کنند، زیرا این دولت در 4 سال گذشته ثابت کرده که دولت سرمایه‌داری، است. (لینک)

13:57

وزارت کشور در اطلاعیه‌ای تاکید کرد: وزیر کشور هیچ نوع عضویتی در کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه فضای مجازی و فیلتر شدن صفحات فضای مجازی ندارد. (لینک)

13:45

الهام فخاری عضو شورای سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان از نهایی شدن لیست اصلاح‌طلبان برای انتخابات شورای شهر تا عصر امروز خبر داد. (لینک)

12:42

محمدباقر قالیباف کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری می‌گوید: من نامزد انتخابات ریاست جمهوری نشدم که کناره‌گیری کنم و با قدرت آمده ام که بر دولت 4 درصدی مهر پایان بزنم. (لینک)

11:59

محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی قالیباف با اشاره به اینکه قالیباف کناره‌گیری نمی‌کند، گفته است: بخشداران را می‌فرستند به روستاها و می‌‌گویند اگر به آقای روحانی رای ندهید از ما انتظاری نداشته باشید و در این زمینه گزارشات مفصلی آمده است. (لینک)

11:38

محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت درباره پیشنهاد یکی از کاندیداها در اعلام داریی‌های نامزدها گفته است: آقای روحانی و جهانگیری تا کنون چند بار دارایی‌های خود را به قوه قضاییه اعلام کردند انتظار داریم سایر نامزدها نه اینکه دارایی‌های خود را در سایتهایشان بگدارند بلکه به قوه قضاییه اعلام کنند. (لینک)

11:01

نشست خبری محمد دهقان رئیس ستاد انتخاباتی محمدباقر قالیباف ساعت 11 صبح امروز سه شنبه (19 اردیبهشت) در خبرگزاری تسنیم برگزار می‌شود.

00:47

 

 

18 اردیبهشت

 

اسحاق جهانگیری کاندیدای دوازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: شرایطی فراهم شده که جوان با 200 میلیون تومان می‌تواند در نقاطی از تهران مسکنی را تهیه کند. (لینک)

20:13

ستاد دانشجویی رئیسی در نامه ای به شورای نگهبان نوشته است: در روزهای اخیر شاهد ارعاب و تهدید روستاییان عزیز توسط متولیان برگزاری انتخابات هستیم. (لینک)

18:16

محمدباقر قالیباف کاندیدای دوازدهمین انتخابات ریاست جمهوری گفته است: سرمایه بانک‌ها در اختیار عده‌ای خاص قرار گرفته است. (لینک)

18:13


شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز اعلام کرد که در انتخابات ریاست‌ جمهوری پیش رو از سید ابراهیم رئیسی حمایت می‌کند. (لینک)

17:56

متخصصان صنعت هوانوردی با صدور بیانیه‌ای از حجت‌الاسلام رئیسی در انتخابات ریاست‌جمهوری حمایت کردند. (لینک)

17:53

شنیده‌ها حاکی از این است که اولین جلسه مرحله اول داوطلبان انتخاب شده برای لیست اصلاح‌طلبان شورای شهر عصر امروز (دوشنبه 18 اردیبهشت) به دعوت شورای عالی اصلاح‌طلبان برگزار می‌شود. شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان پس از دریافت رزومه‌های داوطلبان شورای شهر و رتبه‌بندی آنها بیش از 100 نفر از این داوطلبان را برای حضور در جلسه‌ای در یکی از تالارهای مرکزی شهر تهران دعوت کرده است. (لینک)

17:17

غلامحسین کرباسچی دبیرکل حزب کارگزاران می‌گوید:‌ اینکه افراد به عنوان نامزد بیایند و لیست دارایی خود را اعلام کنند نوعی کار تبلیغاتی است و از نظر ما جنبه تخریبی دارد. (لینک)

17:08

سید مصطفی میرسلیم کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری گفته است: رئیس‌جمهور، معاون اول خود را با استفاده از امکانات بیت‌المال برای تبلیغات آورده، این مسئله گویای فساد و اشرافی‌گری است. (لینک)

16:37

قاسم میرزایی‌نکو مسئول کمیته فناوری هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها از استقرار صندوق‌‌های الکترونیک انتخابات شوراها در 145 شهر کشور از فردا خبر داد. (لینک)

15:39

فرهاد تجری سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا با اشاره به بررسی شکایات کاندیداهای رد صلاحیت شده انتخابات شوراها، گفته است: در مجموع تا به امروز 5 هزار و 389 شکایت نسبت به رد صلاحیت‌ها در کل کشور ثبت شده است که استان آذربایجان شرقی با 630 مورد بیشترین و استان سمنان با 9 مورد کمترین آمار شکایات ثبت شده را دارند. (لینک)




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آیت‌الله ممدوحی: رئیسی به احتمال قوی در دور اول برنده انتخابات است/ قیام تهرانی‌ها در حمایت از رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..