تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دومی براری یک ضرب دسته 105 کیلوگرم/ جدال با وزنه‌بردار عراق برای قهرمانی

براری

محمدرضا براری در یک ضرب دسته 105 کیلوگرم وزنه برداری بازی‌های کشور های اسلامی با رکورد 175 کیلوگرم دوم شد.

به گزارش ایسنا، در آخرین روز از رقابتهای وزنه برداری بازی‌های کشورهای اسلامی، وزنه برداران دسته 105 کیلوگرم بر روی تخته رفتند. ایران در این وزن دو نماینده داشت که محمد رضا براری با رکورد 175کیلوگرم در یک ضرب دوم شد. او برای کسب مدال طلای مجموع و کسب عنوان قهرمانی رقابت نزدیکی را با وزنه بردار عراقی دارد.

 رضا آقا زاده نیز با 164کیلوگرم در رده پنجم قرار گرفت.

 دو نماینده ایران برای رسیدن به مدال مجموع باید در دوضرب  عملکرد خوبی داشته باشند.

 حرکت یک ضرب:

رضا آقازاده در اولین حرکت 164 کیلوگرم را بالای سر برد. او در دو حرکت بعدی خود در مهار وزنه 170 کیلوگرم نا موفق بود.

براری در حرکت اول 175 ر بالای سر برد. در حرکت دوم 179 کیلوگرم را انداخت. در حرکت سوم پشت وزنه 181 کیلوگرم ایستاد اما موفق به ثبت آن نشد  و با همان 175 کیلوگرم به کار خود پایان داد.

الوان الافروری از عراق 176 کیلوگرم را ثبت کرد و اول شد. ایوان افریموف از زبکستان هم با 175 کیلوگرم در رده سوم قرار گرفت.

ادامه دارد..




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دومی براری یک ضرب دسته 105 کیلوگرم/ جدال با وزنه‌بردار عراق برای قهرمانی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..