تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوت حسن یزدانی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات

حسن یزدانی

دارنده مدال طلای کشتی آزاد المپیک با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در انتخابات ریاست جمهوری، گفت: جامعه کشتی ایران نیز در کنار مردم در این انتخابات حاضر خواهد شد.

حسن یزدانی در گفت‌وگو با ایسنا با دعوت از آحاد مردم برای حضور پرشور در دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، اظهار کرد: شرکت در انتخابات ریاست جمهوری برای همه یک وظیفه ملی است چرا که حضور میلیونی در انتخابات می‌تواند باعث پیشرفت و آبادانی هر چه بیشتر ایران عزیزمان شود.

دارنده مدال طلای المپیک با تاکید بر اینکه جامعه کشتی ایران نیز در کنار مردم با همه توان در انتخابات ریاست جمهوری شرکت خواهند کرد، گفت: قطعا ما کشتی‌گیران نیز در کنار مردم به پای صندوق‌های رای خواهیم رفت و به فرد اصلح رای خواهیم داد. امیدوارم حضور باشکوه مردم و ورزشکاران پای صندوق‌های رای بار دیگر عظمت و شکوه ملت ایران را به جهانیان نشان دهد.

وی افزود: کشتی‌گیران ایران همیشه در میادین بزرگ بین‌المللی به دنبال افتخارآفرینی برای کشورمان بوده‌اند و همه تلاش‌شان را برای خوشحالی مردم به کار برده‌اند. این بار نیز به عنوان یک مسئولیت اجتماعی مانند همه مردم در انتخابات شرکت می‌کنند تا به وظیفه خود عمل کنند.

یزدانی در پایان گفت: انتخابات روز ۲۹ اردیبهشت ماه برای تعیین رییس‌جمهور برای چهار سال آینده برگزار می‌شود و حضور مردم پای صندوق‌ها و رای آنها نقش بسیار مهمی در این موضوع دارد. ورزشکاران همگام با مردم عزیزمان در این رویداد ملی شرکت می‌کنند و در کنار مردم خواهند بود.وعده ما و مردم ایران ۲۹ اردیبهشت پای صندوق‌های رای.

انتهای پیام




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوت حسن یزدانی از مردم برای حضور پرشور در انتخابات»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..