تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رحم حلقوی چیست؟

ما چیزی به نام رحم حلقوی نداریم، فقط پرده بکارت حلقوی داریم که هیچ مشکلی برای بارداری به وجود نمی آورد.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: می خواستم درباره رحم حلقوی توضیح بدهید. من 2 ماهه باردارم و سونوگرافی نشان داده من رحم حلقوی دارم. آیا برای بارداری خطر ناک است یا برای جنینم خطر ناک است؟

پاسخ دکتر فاطمه نجار، جراح و متخصص زنان و زایمان:
ما چیزی به نام رحم حلقوی نداریم، فقط پرده بکارت حلقوی داریم که هیچ مشکلی برای بارداری به وجود نمی آورد. معمولا کسانی که پرده بکارت حلقوی دارند موقع ازدواج خون ریزی ندارند و یک مقدار هم ممکن است هنگام مقاربت احساس درد بکنند. پرده بکارت حلقوی در هنگام زایمان طبیعی از بین می رود و در صورت اینکه زایمان سزارین داشته باشید برای همیشه سالم باقی می ماند. اما هیچ مشکلی ندارد نه برای جنین و نه برای مادر. 




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رحم حلقوی چیست؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..