تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




به چه زوج هایی نازا گفته می شود؟

آزمایش دادم و هورمونام یه کم اختلال داشت دکتر بهم قرص دروسپیل و لتروفم داده است.

سوال مخاطب نی‌نی‌بان: حدود 10 ماه که حامله نمیشم. آزمایش دادم و هورمونام یه کم اختلال داشت دکتر بهم قرص دروسپیل داده و لتروفم. نمیدونم چرا دروسپیل داده آخه ضدبارداریه. میشه راهنماییم کنید؟ نمیدونم که دروسپیل را باید این ماه بخورم و از ماه اینده لتروفم رو استفاده کنم یا نه هردو رو از این ماه استفاده کنم. تورو خدا زود جواب بدین ضروریه.

دکتر بهین دقیقی، کارشناس عالی مامایی:

قرص ضدباردارى براى تنظیم و ضعیت تخمدان پلى کیستیک به شما تجویز شده، تا  تخمدان شما استراحت کند و تخمک سازى انجام نشود و اختلال هورمونى تنظیم شود. همانطور پزشکتان تشخیص داده ابتدا باید به شرایط نرمال و منظم برسیدو درمان شوید. بعد از بهبودی قرص های مخصوص باروری را شروع کنید.
اگر خانم و آقاى سالمى بعد از یک سال و نیم تلاش براى باردارى موفق نشدند به نازاىى مشکوک است. ده ماه با توجه به اینکه اختلال هورمونى هم داشتید زمان زیادى نیست.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «به چه زوج هایی نازا گفته می شود؟»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..