تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف جلفا

گروه فعالیت‌های قرآنی: رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا، از برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این شهرستان خبر داد و گفت: از هر رشته 3 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

حجت‌الاسلام سید تقی عمادی وحدی، رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا، در گفت‌وگو با خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا) از آذربایجان‌شرقی، از برگزاری مرحله شهرستانی چهلمین دوره مسابقات قرآن اوقاف در این شهرستان خبر داد و گفت: از هر رشته 3 نفر به مرحله استانی راه پیدا کردند.

وی با بیان اینکه در این دوره از مسابقات 50 نفر حضور داشتند، افزود: مسابقات قرآن یکی از ثمره‌های پربار و مشهودش، ترویج فرهنگ قرآنی و گسترش آن به خصوص در میان نسل نوجوان است.

حجت‌الاسلام عمادی، تاکید کرد: در فضای مسابقات و محیط رقابت سالم و معنوی قرآنی فرصتی برای علاقمندان به علو م قرآنی فراهم می‌شود تا در سطوح و رشته‌های مختلف مانند حفظ، ترتیل یا قرائت حضور بهم رسانند.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه جلفا، حضور نوجوانان و جوانان در مسابقات را فرصت‌ساز دانست و ادامه داد: هنگامی که نوجوانان در فضای قرآنی برای مسابقه با دیگران جمع می‌شوند، این حرکت مقدمه‌ای برای درک و فهم مفاهیم قرآنی است.

وی یادآور شد: مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در امامزاده سید احمد شاه(ع) شاهمار برگزار شد.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «برگزاری مرحله شهرستانی مسابقات قرآن اوقاف جلفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..