تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




صرافی‌ بانک‌ها عرضه ارز به را به شدت محدود کردند

به گزارش مشرق، در چند روز اخیر اغلب صرافی‌ها در واکنش به تقاضای ارز می‌گویند: فعلا فروش نداریم.

پیگیری خبرنگار فارس از بازار ارز نشان می‌دهد این تصمیم به صورت همه جانبه از سوی صرافان اتخاذ شده و تقریبا اغلب صرافان ارز نمی‌فروشند.

در این باره یکی از صرافان به خبرنگار فارس، گفت: سه روز است که وضعیت اینگونه است. بانک مرکزی اعلام فروش نکرده و صرافی‌ها هم منتظر اعلام فروش هستند.

وی افزود: طبق روالی که بانک مرکزی برای مدیریت بازار اعمال می‌کند، ارز از طریق صرافی‌های بانک‌ها به صرافی‌های مجوزدار تزریق می‌شود اما اگر صرافی‌های بانک‌ها دست نگه داشته‌ و عرضه را متوقف کنند، صرافی‌ها نمی‌توانند ارز بفروشند.

این صراف تصریح کرد: البته نمی‌توانیم بگوییم کاملا متوقف است، اما مانند روال قبل نیست و عرضه ارز به شدت محدود شده است.

وی با بیان اینکه هم‌اکنون قیمت‌ها در بازار ارز دچار نوسان شده است، گفت: در حالی که قیمت‌ها حدود 3760 تومان است، در صرافی‌ها از ارز بالای 3790 تومان صحبت می‌شود.

این صراف ادامه داد: تا صرافی‌های بانک‌ها ارز نفروشند، صرافی‌ها هم ارز نمی‌فروشند.

به گزارش فارس، در ماه‌ها و هفته‌های اخیر اتفاق خاصی در جریان ورودی و خروجی ارز رخ نداده و بهای نفت هم تغییر چندانی نداشته است. اینکه بانک مرکزی به چه دلیلی عرضه ارز را به شدت محدود کرده است، سوالی است که باید مسئولان این بانک، پاسخ آن را بدهند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «صرافی‌ بانک‌ها عرضه ارز به را به شدت محدود کردند»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..