تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




آسانژ: سیا تروریست‌ها را مسلح و دموکراسی را نابود کرده است

 به گزارش مشرق، جولیان آسانژ، بنیان‌گذار وب‌سایت افشاگر ویکی‌لیکس، سیا را سازمانی «خطرناک» دانست که حامی «دیکتاتوری در سراسر جهان» است.

آسانژ در ایمیلی برای خبرگزاری راشاتودی، آژانس اطلاعات مرکزی آمریکا (سیا) را «فاقد صلاحیت» خواند و نوشت: این سازمان آمریکایی «تروریست‌ها را مسلح و دموکراسی را نابود کرده است. »

هدر فریتز هورنیاک، سخنگوی سازمان سیا پیش‌تر آسانژ را به دلیل افشاگری‌هایش «دوست دیکتاتورها و تروریست‌ها» خوانده بود.

آسانژ در واکنش، این اظهارات سخنگوی سیا را به سخره گرفت و افزود: «مردان و زنان خوبی در سازمان سیا هستند، اما اگر انتشارات ما آن‌ها را راهنمایی کند، برای ویکی‌لیکس کار می‌کنند. »

گزارش‌ها حاکی است دولت دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور امریکا در تلاش برای بازداشت جولیان آسانژ اتهامات جدیدی را علیه وی آماده کرده است.

سیا چندی پیش ادعا کرد عوامل اطلاعاتی روسیه از ویکی‌لیکس در کمک به شکست هیلاری کلینتون، نامزد دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری پارسال امریکا و پیروزی دونالد ترامپ، رقیب جمهوری‌خواه وی بهره برده‌اند.

به گزارش شبکۀ سی‌اِن‌اِن مقام‌های مطلع چندی پیش گفتند دادستانان امریکا پس از بررسی اسناد و مدارک ادعایی علیه آسانژ، راهی برای بازداشت وی یافته‌اند.

آسانژ از سه سال و نیم پیش پس از آن‌که دادستانان سوئدی درخواست بازداشت وی را به اتهام تجاوز جنسی صادر کردند، به سفارت اکوادور پناهنده شده است.

آسانژ بارد اتهامات تجاوز می‌گوید این اتهامات در راستای تلاش برای استرداد وی به آمریکا مطرح‌شده است؛ جایی که وی به اتهام انتشار ۵۰۰ هزار سند محرمانه ارتش امریکا در جنگ‌های افغانستان و عراق تحت پیگرد قرار می‌گیرد.

منبع: پرس تی وی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «آسانژ: سیا تروریست‌ها را مسلح و دموکراسی را نابود کرده است»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..