تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




رونمایی از سند «اشتغال سبز»

سازمان محیط زیست روز گذشته از سند ملی #اشتغال سبز رونمایی کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس، علی ربیعی وزیر کار و رفاه اجتماعی در مراسم رونمایی از این سند، با بیان اینکه گفتمان محیط زیست امروز یک گفتمان جاافتاده در کشور است، درباره موضوع اشتغال سبز تصریح کرد: «دولت یازدهم تا به حال دو رویکرد در این زمینه دنبال کرده است؛ رویکرد اول به سمت مسوولیت های اجتماعی در این زمینه بوده و مبنا را بر دنبال کردن جهت گیری های ضدفقر و گرایش های زیست محیطی دولتی گذاشته. اما رویکرد دوم، ماهیتا به سمت ایجاد مشاغل سبز است که با کمک این رویکرد به سمت رشد اقتصادی و اشتغال فراگیر و کاهش فقر پیش می رویم.»

معصومه ابتکار رئیس سازمان محیط زیست نیز در این نشست با تاکید بر رویکرد زیست محیطی دولت یازدهم گفت: «مشاغل سبز یک رویکرد برد-برد برای محیط زیست و اشتغال خواهد بود. به همین جهت به صورت جدی در حال فراهم کردن شرایط ایجاد مشاغل سبز هستیم.»




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «رونمایی از سند «اشتغال سبز»»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..