تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




ماجرای تزئین جدیدترین "ماز&

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، محمد رضا کارگر در مراسم روزجهانی موزه‌ها با اشاره به اینکه موزه‌ها نقش بسیاری در جهانی کردن فرهنگ ایرانی دارد، اظهار داشت: موزه‌ها تنها مکانی هستند که مصون از تفسیرهای منفعت کارانه بوده و در نهایت موزه‌ها تنها مکانی هستند که شفافیت تاریخ را تضمین می‌کنند.

کارگر در تشریح اهمیت همگرایی فرهنگ و هنر ایرانی با مولفه‌های جدید و روز دنیا عنوان کرد: مثلاً در اقدامی جدید تزئینات یک خودرو مازراتی به هنر قلم زنی اصفهان مزین شده است، و وقتی هنر سنتی ایران  با ماهیت‌های مدرن آمیخته می‌شود مورد توجه دنیا قرار می‌گیرد و واقعاً یکی از مهمترین موفقیت‌های فرهنگ ایرانی این است که توانسه است در سنوات تاریخی با فرهنگ های مختلف همگرایی پیدا کند و ناپاکی های آنها را پاک کند.

مدیر امور موزه‌ها، اموال منقول فرهنگی‌تاریخی کشور درباره زدودن برخی ناپاکی‌ها با کمک فرهنگ ایرانی توضیح داد: یکی از موزه داران مطرح اروپا درباره پاکی تمدن ایرانی عنوان کرده است که تمدن ایرانی با جاذبه‌ها و داشته‌های که دارد به مانند آب عمل می‌کند و در مسیر خود ناپاکی‌های فرهنگ‌های دیگر را پاک می‌کند.

کارگر در نهایت به برگزاری نمایشگاه موزه لوور در تهران نیز گریزی زد و خاطرنشان کرد: این نمایشگاه که گلچینی از تمدن‌های مختلف در این موزه جهانی است در اسفند ماه امسال در تهران برپا می‌شود.

انتهای پیام/

برای دریافت مهمترین اخبار عضو کانال تسنیم در تلگرام شوید.



پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «ماجرای تزئین جدیدترین "ماز&»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..