تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




حمایت ورزشکاران ، هنرمندان و دانشجویان قشم از آیت الله رئیسی

ساعت: 15:23 منتشر شده در مورخ: 1396/02/27 شناسه خبر: 1108121

جمعی از ورزشکاران ، هنرمندان و دانشجویان شهرستان قشم حمایت خود را از حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند .

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قشم آزاد ،جمعی از ورزشکاران ، هنرمندان و دانشجویان شهرستان قشم حمایت خود را از  حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی اعلام کردند .

بیانیه هنرمندان قشم در حمایت از آیت الله رییسی
جمعی از اعضای هنرمندان با صدور بیانیه‌ای اعلام حمایت از آیت الله رئیسی ابراز کردند .
جناب حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی
با سلام و تحیت
ضمن قدردانی از احساس تکلیف حضرتعالی و آرزوی توفیق در آستانه برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، ما هنرمندان شهرستان قشم با رعایت معیار عقلی و موازین شرعی و احترام به آراء و نظرات همه اقشار و آحاد مردم شریف قشم، جناب آیت الله سیدابراهیم رئیسی را فردی مومن، مدیری توانا، انقلابی و شجاع، قانونمند و ولایتمدار و مدافع حقوق ملت به عنوان نامزد اصلح دانسته و رجاء واثق داریم که دگرگونی در انتخابات ۹۶ موجب تغییر به نفع مردم، تحول در کار، اشتغال و تولید گردیده و رویش کرامت انسانی را به ارمغان می آورد.
لذا با شناختی که از حضرت حجت الاسلام رئیسی داریم و ایشان را چهره‌ای انقلابی و مردمی، توانمند و تحول ‌گرا، پرتلاش و خستگی ناپذیر، مدیر و مدبر می‌شناسد، بهترین گزینه برای ریاست جمهوری دانسته و در روز ۲۹ اردیبهشت به ایشان رأی خواهیم داد.
از همۀ مردمی که قلبشان برای ایران عزیزمان میتپد درخواست می
کنیم در روز ۲۹ اردیبهشت به پای صندوقهای رای بروند و به آیت الله رییسی رای بدهند.
و السلام علیکم
جمعی از اعضای هنرمندان

حمایت ورزشکاران قشم از آیت الله رییسی




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «حمایت ورزشکاران ، هنرمندان و دانشجویان قشم از آیت الله رئیسی»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..