تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ضامن امنیت و سعادت

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان؛

به گزارش خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از روابط‌عمومی و امور بین‌الملل دفترمرکزی اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، حامد علامتی دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان در آستانه دوازدهمی انتخابات ریاست جمهوری اسلامی گفت: انتخابات در حکومت و نظامی که برخاسته از اراده آحاد یک ملت است و نیز در تعیین جایگاه و مسیر حرکت آن نقش موثری دارد.

وی ادامه داد: اقتدار و استحکام یک کشور و یاس دشمنان در تعرض به آن، متکی بر مشارکت عموم مردم در انتخابات است.

علامتی عنوان کرد: از این‌رو، همواره رهبر عالیقدر نظام اسلامی بر این حضور تاکید داشته و می‌فرمایند: «همه باید در انتخابات شرکت کنند، این یک وظیفه ملی است». لذا نخستین وظیفه ملی فارغ از توجه به گرایشات سیاسی و سلایق کاندیداها، همت عمومی و عزم ملی برای مشارکت حداکثری در انتخابات و خلق حماسه‌ای دیدنی و ماندگار در تاریخ کشور است. این ضامن پیروزی یک ملت در همه عرصه‌ها بوده و دست و نگاه طمع آلود دشمنان را از کشور کوتاه می‌کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: دومین وظیفه تک تک حائزین شرایط حضور در انتخابات، دقت در پیشینه سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی کاندیدا‌ها و مواضع ایشان برای انتخاب فرد اصلح است که سکان اجرایی کشور را در دست خواهد گرفت، و این نکته‌ای بسیار حیاتی و قابل تأمل است که نخبگان و خواص وظیفه‌ای سنگینی برای افزایش شناخت عمومی و دانش مردم دارند.

وی بیان کرد: اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان به عنوان پرچمدار جنبش دانش‌آموزی ایران اسلامی از کاندیداهای محترم که همه چیز خود را برای خلق حماسه‌ای دیگر به میدان آوردند، قدردانی می‌کند.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان گفت: فارغ از گرایشات سیاسی هر کدام از نامزد‌ها و مواضع و دیدگاهشان، اصل این حضور در رقابت ستودنی است. اما از سویی دیگر از همه مردم ایران، درخواست و دعوت می‌نماید که در این برهه حساس، با دقت و وسواس درباره کاندیداها، نام اصلح را بر برگه‌های رأی بنویسند.

هر رای شما برگ سبزی است برای درخت تنومند نظام اسلامی.

به امید سربلندی، عزت و منزلت ایران اسلامی در عالم.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «مشارکت حداکثری و انتخاب اصلح، ضامن امنیت و سعادت»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..