تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




واکنش مهدی تاج به محرومیت تماشاگران پرسپولیس

کد خبر: ۵۳۳۶۵۶

۷۳  بازدید

رئیس فدارسیون فوتبال درباره محرومیت تماشاگران تیم پرسپولیس تهران در دیدار برابر لخویای قطر گفت: در نامه AFC جای اعتراض گنجانده شده است.

خبرگزاری مهر: مهدی تاج بعد از اعلام رای محرومیت تماشاگران پرسپولیس در بازی با لخویا قطر، گفت: در پی ارسال این نامه به فدراسیون ایران با توجه به محرومیت پرسپولیس، خوشبختانه جای اعتراض وجود دارد.  بر این اساس مستنداتی از سوی فدراسیون فوتبال ایران تهیه شده که سریعا به ای.اف.سی ارسال می شود و امیدواریم این مستندات پذیرفته شود.

وی ادامه داد: امیدواریم تماشاگران خونگرم پرسپولیس، استقلال و تیم ملی که همیشه امتیاز مثبت برای کشور هستند، این فرصت را به تهدید تبدیل نکنند.




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «واکنش مهدی تاج به محرومیت تماشاگران پرسپولیس»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..