تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




فهرست برترین مربیان ایرانی از نظر فیفا

فهرست برترین مربیان جهان اعلام شد و برترین مربیان ایرانی مشخص شدند.

منصوریان در صدر بهترین مربیان ایرانی

در آخرین رنکینگ جهانی مربیان، سرمربی استقلال ۱۳ پله بالاتر از سرمربی پرسپولیس قرار گرفت.

جديدترين رده‌بندی مربيان باشگاهی جهان اعلام شد و عليرضا منصوريان با سبقت از برانكو ايوانكوويچ عنوان بهترين مربی ليگ ايران را از آن خود کرد. در آخرین رنكينگ اعلام شده مربیان باشگاهی، عليرضا منصوريان با ۲۹۳۵ امتياز ۱۳ پله بالاتر از برانکو به رده ۱۸۳ جهان صعود کرد و برانكو ايوانكوويچ با ۲۸۴۹ امتياز در رتبه ۱۹۶ جهان قرار گرفت.

امير قلعه‌نويی نیز كه مدت‌ها در رتبه نخست مربیان ایرانی اين رنكينگ قرار داشت به واسطه فاصله تراکتورسازی از رقابت های آسیایی هم‌اكنون با ۲۱۵۸ امتياز در رده سوم مربيان ليگ ايران و رده ۲۷۵ جهان قرار گرفته است.

در این رده بندی به ترتیب سیروس پورموسوی، مجتبی حسینی، زلاتکو کرانچار، علی دایی، عبدالله ویسی و نعیم سعداوی در جایگاه های بعدی قرار دارند.

گفتنی است علیرضا منصوریان صعود خیره کننده در رنکینگ جهانی مربیان را مدیون عملکرد خوب استقلال در رقابت های آسیایی است چراکه اساساً رقابت های داخلی تأثیر چندانی در این رتبه بندی ندارد.

گردآوری:گروه ورزش سیمرغ
seemorgh.com/sport
منبع: 11news.ir

loading...




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «فهرست برترین مربیان ایرانی از نظر فیفا»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..