تبلیغات ویژه

» خرید ممبر تلگرام »طراحی سایت و سئو »خرید فالوور و لایک »ادمین حرفه ای اینستاگرام »پکیج آموزش ارزهای دیجیتال »تبلیغات در اینستاگرام »خرید پیج اینستاگرام

مطالب مهم




دعوای شدید در اتاق عمل و حین عمل جراحی +فیلم

دعوای شدید در اتاق عمل و حین عمل جراحی + فیلم

این ویدئو که توسط دوربین مدار بسته اتاق عمل تهیه شده است نشان می دهد که یکی  از پرسنل  اتاق عمل بعد از مشاجره لفظی اولیه، ناگهان با مشت به سمت همکار خود حمله ور شده و وی را زیر رگبار مشت قرار می دهد.  این مشاجره لفظی  بعد از آن به درگیری فیزیکی انجامید که یکی از پرستاران مرد دستکش خود را به سمت یک پرستار زن پرتاب کرد.

انتشار این ویدئو در شبکه های اجتماعی چین  سر و صدای زیادی بپا کرد. در حالی که پلیس چین ادعا کرد که این درگیری بعد از اتمام عمل جراحی و انتقال بیمار به اتاق دیگر رخ داده است اما کاربران زیادی با رد ادعای پلیس گفتند که این درگیری دقیقا زمانی رخ داده که پزشکان مشغول عمل جراحی بودند.

انتهای پیام/




پیشنهاد میشه بخونید : برای مشاهده جزئیات کامل این خبر «دعوای شدید در اتاق عمل و حین عمل جراحی +فیلم»اینجا را کلیک کنید. شفاف سازی:خبر فوق در سایت منبع درج شده و صرفا در این سایت بازنشر شده است .چنانچه به خبر فوق اعتراض دارید جهت حذف آن «اینجا» را کلیک کنید.

گزارش تخلف

تمامی مطالب از سایت های مجاز فارسی و ایرانی تهیه و جمع آوری شده است، در صورت وجود هرگونه مشکل از طریق صفحه گزارش تخلف اطلاع دهید.

جستجو های اخبار روز

اخبار برگزیده

هم اکنون میخوانند ..